leyla77 Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Født 150877. Først lurer jeg på hvordan denne uken blir? Kan du se om noe spesielt som skjer?? Hvordan blir forholdet mitt til mann født 241174? V et forhold vil han være trofast da?
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Tror ikke han vil være trofast men det tror jeg også du vet. Har jeg rett? Men det skjer noe som gjør at han forandrer seg og du vil prøve på ny giv. Du får en fin dag på onsdag tror jeg...
leyla77 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 Stemmer det.. Men allikevel er det noe der. Men er jo klar over det og blitt advart. Hvordan endrer han seg da? Noe du kan si der? Håper onsdagen stemmer. Skal igang med en sak. Tusen takk for raskt svar:)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 den saken du skal i gang med...går bra...et barn eller en tragisk hendelse forandrer han totalt...
leyla77 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2007 Takk:) Så du trengte å hvile litt.. Håper du kommer styrket tilbake. litt forvirret ang han da..Tenker nesten om et barn blir til... Skjønner ikke den helt. Takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå