Lillemy-77 Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei Babygullz:o) Nå er det kjempelenge siden jeg har vært her inne...hatt en skikkelig pause, så jeg ble så glad når jeg så et kjent navn her inne!! Hvordan står det til? Prøver du like iherdig som før? Har du hatt en fin jul? Det har gått slag i slag hos meg siden jeg mistet rett etter nyttår.. Men man kommer seg etterhvert, så nå går det fint. Du må oppdatere meg litt om hvordan det går hos deg da:o) Klem fra meg =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
babygullz <3 vilde Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 hejsann hoppsann=) jeg begynte nettop å "henge" her inne igjen..har hatt en liten pause=) går kjempefint her, og har hatt en magisk jul=) har ikke stått på så mye med prøvinga nej-....lar d bare gå som d går..men nå har jeg hatt mensen i over 2 uker(!!!) eller..hadde 2-3 dager med vanlig blødnig, og så resten spotting..så jeg har lyserosa utflod enda..=s skummelt... fikk noen tips her inne om at d kunne være svangerskap utenfor livmor, men d eer utelukket da, for jeg har ikke vondt eller noen ting..og sv skap utenfor livmor er kjempevondt har jeg fått høre fra legen..så... noen her inne sa også d kunne vøre cyste, men jeg pratet med legen og han sa d kunne være en vanlig graviditet, og at jeg fikk ta en test... bestillte test fra billig tester igår..så d skal nok komme i posten om et par dager=)=) hadde ikke gjort meg noe om d fins en liten baby i magen min sin da=) men blir ikke kjempeskuffa hvis d ikke er noe på gang, ettrsom jeg ikke har vørt så ivrig med prøvinga.. jah... hvordan går d med deg da???=D du har vel fått kulemage snart vel??=D=D=D=D hatt en fin jul??? og har du fortalt d til mange ??=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-7991040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy-77 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei igjen du! Det triste først... jeg mistet babyen min rett over nyttår... Fikk smerter og blødninger samme kveld som jeg hadde vært til min første kontroll hos legen faktisk, så det var så pussig. Var så glad den dagen for at alt var i orden med prøvene jeg tok, men så fikk jeg så vondt den natta at jeg bestilte meg ny legetime dagen etter. Fikk en teit lege som ikke sa noen ting. Tok ny blod og urinprøve, men disse var jo selvfølgeli ok, fordi nivåene går ikke ned med en gang. Han ville heller ikke henvise meg til ultralyd på sykehuset. Fikk bare sykemelding og beskjed om å ta det med ro. Så jeg var skikkelig forvirra den dagen, visste jo ikke hva jeg skulle tro. Så jeg ringte min faste gynekolog i byen, og fikk komme til ham på ultralyd. Og der var det jo ikke noe liv da...huff, det var skikkelig trist...og så fulgte det jo noen dager med masse smerter og blødning, helt jævlig! Men det går fint nå. Nå er det jo 3 uker siden, og jeg tenker ikke så mye på det. Skal ha en liten pause nå for å føle meg litt piggere, mest fysisk egentlig, har ikke fått lov til å trene før nå. Så skal vi prøve litt mer aktivt etterhvert. Rakk jo å fortelle nyheten til alle hjemme i jula, men her vi bor har vi nesten ikke fortalt det til noen. Bare foreldrene hans. Og det er jeg skikkelig glad for nå. Så sånn er det nå med meg. Så nå kommer jeg nok til å vanke inne her på bligravid-forumet en stund til. Koselig at du er her da. Så rart at du blør så lenge da. hmmm, blir bra å få testa da, så du får vite. Jeg fikk min første mens etter SA idag faktisk! Så jeg ble glad jeg!! For nå vet jeg litt mer om hvor jeg er i syklusen. Gynken sa det kunne ta opptil 3 mnd før jeg fikk den igjen, men det gjorde det heldigvis ikke... Uffda, ble litt langt dette..men du får bære over med meg. Håper du får testene dine fort da, så du slipper å gå å gruble...hva om du er gravid da?? oioi, spennende...det er jo kjempevanlig å blø under graviditeten hører jeg folk si. Krysser fingrene for deg XX Klem=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-7992137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babygullz <3 vilde Skrevet 29. januar 2007 #4 Del Skrevet 29. januar 2007 :-o :-o :-o :-o:-o nej og nej... så trist da!!!!!:-c :'-( d var ille.... håper du har d fint og at d går bedre med deg=) huff..vet ikke hva jeg skal si..jeg er ikke så veldig flink i sånne situasjoner...men jeg føler med deg, og ønsker deg alt godt og lykke til videre=) tja, jeg har og hørt blødninger skal være vanlig under graviditet...men , jeg vet ikke...legen spurte om jeg hadde hatt feber, og d har jeg, men d var når jeg hadde bihulebetennelse liksom, så..spurte han om jeg hadde vært trøtt og slapp, og d har jeg, men jeg har jern mangel...så som du skjønner, så vet jeg jo ikke om jeg hadde hatt feber og vært trett hvis d ikke var for bihulebetennelse og jernmangelen..ble litt vanskelig d så er jo ikke sikkert jg er gravid...men noe rart må d være..er jo ikke normalt å ha mensen/spotting så lenge, JEG har iallefall ALDRIv opplevd d før... håper på d beste da=) hvis jg er gravid blir jeg jo kjempelykkelig=) men skeptisk ettersom jeg spotter.... og så skal jeg ta fly på fredag.. .:s Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-7992337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy-77 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 29. januar 2007 Takk for lykkeønskninger:o) Det går helt fint m meg nå, jeg tenker som så at det var vel noe galt med det egget/fosteret, så da var det like greit at det ble som det ble. Hm, du er litt forvirret om dagen ser jeg..hehe..ikke så greit når feber og slapphet kan ha flere årsaker. Når får du testene tror du? Ble litt spent på dine vegne jeg nå... Så innlegget ditt ang fly. Jeg har aldri hørt at det er noen fare med å fly før de siste 2-3 månedene før man skal føde. Så det tror jeg ikke du skal tenke på. Jeg har kikket litt på kalendere fremover, og jeg har lyst til å vente til mars/april tror jeg før jeg blir aktiv prøver igjen. Har så lyst å ha termin etter nyttår eller mot våren...hehe..sikkert teit å tenke sånn, men har liksom sett for meg det da. Så det passer jo fint med en liten pause nå da. Men kommer nok til å titte innom her nå og da,...hehe..klarer ikke helt å holde meg unna. Og nå må jeg jo følge med på deg også...spennende:o) Hvor er du i terminen nå da? Har ikm-dagen vært? =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-7992733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babygullz <3 vilde Skrevet 29. januar 2007 #6 Del Skrevet 29. januar 2007 d er flott og sterkt av deg å ta d slik som du gjør, og tenker fremover=Dj girl power=D ja jeg er litt forvirra om dagen ja:P hehe...regner med å få testene i morgen eller på onsdag=) joda, det med fly skal jo gå greit hvis d er et normalt svangerskap, men jeg tenker på om d kansje kan være en større risiko når jeg blør/spotter..hm. men er jo ikke sikkert jeg er gravid en gang=P men hvis jeg er d ..så..hm..aner ikke hvor langt jeg er da:P hadde ikm 16 januar..og d var da jeg hadde 2 dager rett på blødning. såhar jeg spottet resten frem til idag.... i desember fikk jeg mensen den 16ende... så ska vel ha blitt befrukta i romjula en gang da:P meeen, er jo ikke sikkert jeg er gravid en gang da..=) men håper jo d =P hehe. syns ikke d er teit å planlegge en vårbaby=) altså, babyen er jo velkommen uansett når på året den vill melde ankomst, men en vårbaby er jo fint...jeg er vårbaby selv og syns d er herlig å ha bursdag tidlig=) er jo kjipern for ungen å få mopedlappen, billappen og bli 18 sist Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-7992963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy-77 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg ville tatt en tlf til legekontoret å spørre om det med fly, hvis du tester positivt da ihvertfall!! Du rekker jo å teste før fredag. Det er jo lenge siden ikm, så da kan du forhåpentligvis stole på testen da..hehe:) Gleeeder meg sinnsykt til trening idag!! Evigheter siden sist. Blir godt å komme i form igjen. Du må komme inn her å fortelle når du har testet da, uansett om det blir positivt eller negativt. Krysser fingrene for deg!! Klemmer ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-7993693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babygullz <3 vilde Skrevet 29. januar 2007 #8 Del Skrevet 29. januar 2007 hvis jeg tester positivt må jeg nok ta en call til legen =)ååå, jeg går rundt å tenker at jeg ER gravid jg...får til og med dårlig samvittighet når jeg røyker, så har trappa ned på røyken... hehe...ja jeg håper jeg får testene i posten i morgen =) så vi får d her klart om d er noe på gang=) så bra du får komt deg i gang med treningen igjen da.. hva trener du??=) jeg er så lat jeg, så jeg har ikke trent ordentlig på snart 2 år!!!!! så jeg kjenner jeg blir fort trett og sliten.. men heldigvis har d ikke gått utover kroppen utseendemessig, er fortsatt fit =) jeg danser en gang i uken da, noe jeg syns er helt kanon artig trening=D skulle gjerne danset flere dager, men så har vi ikke lokale til mer enn en dag i uken..kjipe greier. jeg og sambo planlegger å flytte til tromsø nå da, og der er d jo litt mer treningstilbud enn er her i lille bygda=) så kansje jeg får komt meg litt i form igjen=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-7997875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy-77 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 29. januar 2007 Heisann:o) DA har jeg vært på dagens trening...hehe..ble stepmaskin og hard mage-trening idag. Trener på 3t, så det er veldig godt utvalg i forskjellige timer. Jeg bruker bl.a å dra på streetdance-timer på 3t, kjempemoro!! Heldig du som har bra kropp uten trening, min blir veldig fort slapp, og jeg legger veldig fort på meg. Men jeg er veldig glad i å trene da, så det skal bli veldig utrolig godt å kjenne at jeg kommer i formen igjen! Så du skal flytte til Tromsø, bor du langt unna der nå? Jeg har faktisk aldri vært der... Hvordan føler du deg ikveld da? Kjenner du noe som kan tyde på at du har en liten spire inni magen din? Blir så spent på deg jeg nå!! Tipper du gleder deg til å teste! Håper de kommer i posten i morgen da, så du slipper å gå å gruble. =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-8002429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babygullz <3 vilde Skrevet 30. januar 2007 #10 Del Skrevet 30. januar 2007 koko der =) nej nå føler jeg meg ikke noe gravid i d hele tatt...er bare sulten =) hehe har litt sånn "menssmerter" da...men nå har spottingen sluttet..sluttet igår... sekretet begynner å bli ganske hvitaktig igjen nå...... ellers har jeg litt stikking/leamus i venstre side ved buken eller hoftekammen eller hva jg skal kalle d:P får håpe jg får testene i posten idag da=) så vi får funnet ut av dette her =) begynner å få for store forhåpninger nå..og d er skummelt. orker ikke hive meg på den "skuffa-bølgen" igjen.hmm så bra at du liker å trene da=) d er jo sjikkelig positivt=) jeg elsker å trene så lenge jeg kommer meg igang...jeg trenger heldogvis ikke trene så mye nej, jeg får fort reusltater når jeg trener, sikkert fordi jeg er en av dem som virkelig tar hardt nok i. d er jo det jenter er redde for, å ta for hradt i...dermed får dem ikke noen resultater...og da er treningen forgjeves. jeg la veldig fort på meg før, og va godt opp mot 80 kg tung! og jg er bare 158cm....(d var både fett og muskler da, men jeg var allikevel godt i hold, mye og ta i or å soi d sånn) nå er jg 53 kg , og trives kjempebra, jeg prøver å spise sundt i ukedagene, så spise jeg d jeg har lyst på når d er helg. men kan jo finne på å skeie ut midt i uka også=) tror d er viktig å ikke bli for hysterisk. så nå legger jeg ikke på meg i d hele tatt, jeg tror kroppen min har funnet den rette balansen liksom. gikk ned til 58 kg for 2 år siden, og har holdt meg der siden. gikk ned til de 53 kg i romjula, da jeg var syk, så har visst vekten bare stabilisert seg der=) eneste jeg er misfornølyd med er at brystene har forsvunnet da:P huff. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-8007821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy-77 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei på seg! Stikking og menssmerter ja...hmmm, ikke så godt å tyde sånne tegn, det kan liksom bety både og. Det der med forventninger ja...hehe, det er så utrolig lett å gå å tro å håpe...og så blir man dritskuffa! huff, gjorde d der et par ganger selv før jul.. Det ble trening på meg idag også gitt!! Hærlig å kjenne at det river litt i musklene..hehe.. Enig med deg om å ta i! Gidder ikke å dra på trening for å daffe nei, da har jeg virkelig andre ting å bruke tida på! 158 cm er jo ikke verst da...hehe, jeg er bare 154,5...(den er viktig den der halve...) jeg er ca 54-56 kg, går litt opp og ned, tror jeg hadde trivdes bra på litt over 50! Men jeg vet jo det at trener jeg litt mer, så blir det jo mer muskler, og mer vekt. Men det tåles godt, bare jeg blir litt fastere i fisken Men nå er jeg litt spent da...har du fått testene idag da tro??? spent spent....) :D:D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-8015798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babygullz <3 vilde Skrevet 31. januar 2007 #12 Del Skrevet 31. januar 2007 lille mini=) hhehe tipper du ser søt ut =) kom ingen tester i possten i går nei=/ satser og håper på at de kommer idag!!!!! så jeg kan enten få en positiv test å kaste røyken, og juuuuuble over at jeg har en liten baby i magen og jeg skal bli mamma=) og hoppe på sambo og fortelle han skal bli pappa=) ser for meg glitter og stjerner og stas der ja =) pink clouds=) eller få en negativ test og bli dritskuffa, men ikke ha dårlig samvittighet for at jeg har røkt...huff... er ikke bare bare å slutte nej... men har trappet ned de siste dagene nå som jeg er litt mistenksom på om jg kan være gravid. ja... har fortsatt noe som likner litt på menssmerter... og jeg er litt hoven/øm på venstre side, men d er ikke noe som er vondt liksom, men d kjennes bare annerledes ut. har litt stikking/leamus i sidene ved midjen også.. vet ikke hva d kan komme av. og så er d på en måte "hardt" rundt fra midjen og ned mot korsryggen.... men er jg ikke gravid så er d rundt denne tida jeg skal ha el, så da er d vel bare å hoppe til køys å hive meg på prøvebølgen igjen=) men håper jg slipper d=) igår fikk jeg starta opp med dansinga igjen=) d var ordntli artig, røre litt på seg og ha noe sosialt å gjøre=) ble ikke så svett da, men fikk spillt 2 timer badminton idag morges så da fikk jg svetta ut litt.. heheh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-8023919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy-77 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 31. januar 2007 hehe...lille mini du liksom...:/ 2 timer badminton???? Det var jammen ikke verst nei. Og så idag morges da, tidlig eller? Jobber du, evt hva med? Jeg har trent nå, 3 dager på rad, og hatt hard mage timer to av dagene, er helt ødelagt i magen idag! Men jeg har blitt så hekta på sånn skigåer-maskin..hehe..skjønner du hva jeg mener? De har det på treningssenteret, og så er det tv-skjerm foran hver sånn, så det er helt ypperlig å stå der og se friends eller noe..hehe..tida går jo så fort da. Ja du har virkelig en spennende ettermiddag i vente...håpe du får testene idag da Jeg vil ikke uttale meg om disse symptomene dine..hehe..for det er så forskjellig hva folk kjenner.. Jeg kjente ikke menssmerter i det hele tatt når jeg ble gravid før jul. Eneste smertene jeg hadde var masse stikkinger i puppene. Og så litt stikkinger nedentil. Så jeg skjønte det jo da, fordi jeg bruker bestandig og få så vondt i korsryggen og mellomgulvet før mensen. Og sånne stikkinger i puppene har jeg aldri kjent før! Å idag skal det bli godt å komme hjem kjenner jeg...trøøttt...men det er onsdag allerede, og bare to dager igjen til helg. Og jeg har, til en forandring, INGEN planer for helgen!! Det skal faktisk bli litt godt. Skal kjøpe vin og øl og kose meg...hehe...må det nå som jeg kan...) kosemoseoverdose :D:D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-8024914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babygullz <3 vilde Skrevet 31. januar 2007 #14 Del Skrevet 31. januar 2007 hehe=) d er bedre å være liten å søt, enn stor og stygg=) og vi er ikke for små, fyller oss selv på langs og på tvers, ingen som er større enn seg selv =) syns d diktet er søtt da=) jeg jobber ikke nei, går på skole, og er SÅÅÅÅ lei! går første året på restaurant og matfag, (sammen med masse barn som nettop har kommet ut av ungdomsskolen!!) har planer om å gå servitør til neste år, og videreutvikle meg til bartender... har vært litt treg med skolen jeg, har prøvd meg på både mekanisk og tegning, form og farge...men finner liksom ikke helt ut hva som passer for mg nei...=/ jobber ikke nå for tiden, jobbet i sommer på daglivarebutikk, og så har jeg jobbet litt som hjelpepleier, men jeg bor i ei lita bygd, og det er dårlig med utvalg og muligheter med jobber. blir nok bedre når jeg flytter til Tromsø ja=) håper enten jg får skaffet meg en jobb i bimbobutikk(klær, sminke, vesker, o.l) eller som servitør et sted=) du står på med treninga skjønner jeg ;-) d er bra, men pass på at du ikke blir lei når du starter så hardt. men jeg syns du er kjempeflink som står på=).. jeg har den uvanen at jeg begynner bang på hver dag og trener kjempehardt i en måned, så blir jeg dritlei og tar en laaaaaang pause:P sånn som nå... har ikke trent ordntli på 2 år! airwalk/skimaskinene er drit-tøffe da=D er også en av mine favoritter=) også er jg stor fæn av spinning!=) men jg synes dansinga er artigst dA! man trener uten at man trener....på en måte, d er så god trening, men man legger ikke så godt merke til at man anstrenger seg, fordi d er så utrolig gøy=) skulle bare ønske d var lokaler slik at vi kunne hatt dansing minst 3 ganger i uken=) hadde tatt helt av =) ja gjett om dette blir en spennende ettermiddag ja=) er ferdig på skolen halv 4! tiden går utrolig sent...=/ både gleder og gruer meg fælt !!! hm.hva driver du med da? jobb eller skole?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-8025559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babygullz <3 vilde Skrevet 31. januar 2007 #15 Del Skrevet 31. januar 2007 *SuperDuperMagicHuggiBuggi* =D=D=D=D=D=D=D=D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-8025574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy-77 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 31. januar 2007 Ååå, hrgd!! Nå skrev jeg den lange meldinga, og så skjedde d noe m pc`n, så den forsvant...arggghhh!! Får skrive pånytt ikveld, rekker ikke nå. Nå nærmer klokken seg halv fire, og du skal hjem i postkassen...oioi, spennende....!! Krysser alt jeg har! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Godklem ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-8027052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babygullz <3 vilde Skrevet 31. januar 2007 #17 Del Skrevet 31. januar 2007 hihih=) så gøj da...huff, hater når d skjer! at man skriver kjeeeempemasse og så slettes d! huff hehe jah...nå nærmer d seg halv 4 og jeg har fullt av sommerfugler i magen...=) god klem ijenn=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-8027290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
babygullz <3 vilde Skrevet 31. januar 2007 #18 Del Skrevet 31. januar 2007 hej gulli=) hm... nå har jg fått testene og tatt en...og den var negativ...=/ ååå..blir så irritert på meg selv, fyrer meg selv opp til en lykkerus, når jeg vet at sjansen er 50/50 ... jaja... er jo rundt el tier nå=) så kansje neste mnd???=) hvem vet =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-8028438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy-77 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 31. januar 2007 Heia du:o) Uff det var kjedelig da...det er så typisk, man går som regel å bygger seg opp forventninger selv om man prøver å la vær. Men OPP med humøret!!! Nå skal du ta deg en flaske vin, og kose deg sammen med sambo:o) (det skal nemlig jeg gjøre akkurat nå Nei, du får ikke la dette ødelegge ditt gode humør, og nå er jo sjansene større for at vi blir gravide samtidig..hihi;) Masse masse trøsteklemmer fra meg :D ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7988660-babygullz-lillemy-77-kaller-o/#findComment-8030694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå