Gå til innhold

Har dere lyst på flere barn?


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Et typisk spørsmål som kan ha vært stilt før, beklager om dere har svart på det før.

 

Dette er vårt første barn, og jeg har i hvert fall lyst på en til, helst tre barn. Tenker at vi får se hvordan det blir med to først!

 

Har lyst på to relativt tette barn, men vi er vel enige om at vi skal vente noen måneder til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ihvertfall lyst på et barn til, men man vet jo aldri :)

 

Skal vente til jeg har fast jobb igjen og vi har plass til en til.. Så da blir det kanskje prøving neste sommer (2008), men kanskje før?? hehe.. Har nå lyst på vårbarn om jeg kan velge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyst å bli gravid igjen nå jeg, få ett høstbarn, men mannen vil vente. Kan jo få ett vårbarn neste år istedenfor ; ) da får jeg liksom jobba litt først også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg 1 el 2 barn til, men kommer til å bli noen år før jeg prøver på nr 2. Har lyst til å jobbe noen år først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil vel alltid ha lyst på et barn til!! Men nå tror jeg fornuften må seire;-) Det tror jeg iallefall mannen min vil sette pris på (at fornuften seirer, mener jeg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja så klart!! Men ikke før om 3 - 4 år, skal kose oss med lillegutt noen år først og reise litt bare vi tre :)

Var litt deppa de første mnd etter fødsel, så håper det ikke skjer med nest baby!! Det var det værste jeg noensinne har opplevd, derfor vil jeg prøve å glemme det før en ny baby kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjempelyst på en til... men vi har ikke råd...jeg må begynne å jobbe sånn at jeg får penger i permisjonen..hehe:)

men har veldig lyst på 2 tette... vi får se hvordan d går;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lyst på 2 barn til. Da jeg nevnte dette til min samboer tidligere så sa han at 2 med han. Og den siste måtte jeg få med nån andre:P Men nu sir han at hadde vi fått 3 barn så hadde han blitt glad for det:)

Vil jobbe litt først...så om 3-4 år:) hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har lyst på flere. Har ikke blitt avskrekket av førstemann! Selv om jeg synes det kan være slitsomt til tider er det utrolig kos... :o)

 

Har ikke bestemt meg for hvor mange, riktig enda. Skal prøve med en til, så får man se etter en stund om man eventuelt orker flere. Tror i hvert fall det blir stopp på tre, alt blir så mye mer komplisert (størrelse på bil og bolig f.eks) med flere.

 

Har heller ikke bestemt oss for når neste skal komme. Haster ikke enda, men blir vel ikke alt for lenge til. Jeg er jo "en gammel dame", så jeg må jo få dem mens jeg kan... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...