Gå til innhold

Flere IKM uke 4-jenter som venter på tanta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja da er vi flere i samme båt! Uutholdelig dette her! Kan ikke bare tanta komme hvis det er det som er meningen? Ingen vits å stå og lure rundt svingen bar for å være ekkel vel :( På den annen side kan det jo være spiren som ligger og lurer bak svingen bare for å trekke litt i oss *håpe*

Fikk mensen i dag etter å ha gått FEM dager på overtid!!!!!!!!

I går kveld var jeg helt overbevist om at jeg var gravid, lå og koseprata med samboeren om hvor fint det skulle bli........og han var like lykkelig han, men likevel litt avventende og sa at vi får ikke ta gledene på forskudd..........:-(

Det kom en liten slimklump noen timer før tanta kom på besøk. Og i går hadde jeg unormalt sterke menssmerter og følte meg skikkelig uvel (og følte meg dermed veldig "gravid" også).

Kan det ha vært en tidlig SA?? Jeg har aldri gått fem dager over tida før, det har maks vært tre dager.

Annonse

Trodde IKM var i dag (litt varierende syklus) - ingen TR enda. Like spennende hver gang jeg går på do!

Testet neg. på lørdag, men det var nok uansett for tidlig.

Symptomer: Hodepine og ømme pupper. Litt stikkninger i ene siden av magen. Har hatt det i noen dager nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...