Gå til innhold

Legen er litt usikker

annemettemoe

Anbefalte innlegg

Jeg er nå gravid i uke 7. har allerede hvert på ultralyd. var der uke 6 for jeg har hvert gjennom gjentatte spontan abborter og får derfor tett oppfølging nå. men jeg lurer på en ting? På ultralyden kom det til syne to små vannsekker, men legen var usikker på om det var en eller to. Jeg tror ikke at jeg har noen tvillinger i familien, men samboeren min har... Er litt forvirra... og veldig spent... Er det en eller to?

Fortsetter under...

Hmm, si det du... Høres jo nesten ut som om at det er to der inne da..Merklig ikke legen din henviste deg videre til sykehuset slik at de kunne se etter om det er to der inne??? Hvis han ikke har utsyret selv...Får om det er to der inne så skal de klare og se det nå...Jeg fikk jo vite at jeg ventet to da jeg var 6+5 liksom så...Ellers om legen din er litt treg ville jeg sjekket litt rundt etter privat klinikker og tatt en ultralyd der.

Lykke til da, og hold oss oppdatert ;)

Hei!

Du skal sikkert på flere ul og da blir det lettere å se. Jeg var på min første ul i uke 6 pga blødning, og da såg legen bare en rar fostersekk. Fikk da beskjed om å komme tilbake etter 2 uker fastende, da han mente at det ikke var liv laga. Da såg han plutselig 2 fostersekker med 2 pulserende hjerter, så det kan jo være at det var litt for tidlig å se hos deg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...