rampen_ Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 og er som vanlig veldig spent for kontrollene:-) er i dag 28+4 .. måtte bare få uttrykke min økte bekymriing for kontrollene, det var rundt denne tiden sist at ting begynte å gå litt skeis... med sv.skapsforgiftning og alt mulig.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Slapp helt av, dette går så fint! Er du redd så stiger blodtrykket ditt slik at du kan ende opp med feil verdi der. Gled deg. Ingen svangerskap er like. Det som skjedde sist trenger ikke skje igjen! Lykke til og gled til deg du får høre hjertelyden på babyen din!
rampen_ Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 hei!! Det var akkurat det som skjedde.. slappet skikkelig av:-) og har aldri hatt så lavt, fint blodtrykk som nå:-) han var såååå fornøyd legen min, så nå slipper jeg ekstra kontroller likevel!!! Puh, selv om jeg skal være obs på hevelser og sånn likevel da, men da er det uansett ikke annet å gjøre enn å ringe føden:-) åååhh... så lettet.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Supert! Vi får mange på kontoret som er så nervøse for legetimen at blodtrykket stiger og det blir helt feil verdier. Da risikerer de bare å måtte gjennomgå f.eks. 24-t blodtrykksmåling. Det har et eget navn: Hvit-legefrakk syndrom! Lykke til videre. Dette kommer til å gå kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå