Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hadde en dotur i går morges da rant det plutselig i stristrøm uten at jeg hadde kjent at jeg måtte tisse, kunne ikke stoppe strømmen heller. Jeg tenkte først fostervann men halvt i drømme land så tenkte jeg at da kommer det sikkert rier så jeg la meg igjen. Hele dagen kom det små lekkasjer og jeg lurte stadig på om det kunne være, men blir ikke sikker. Var på føden for en uke siden og fikk konstanter modnen og festet hode fødselen kunne finne sted når somhelst men jeg er ikke mer enn 36 uker på vei. Det har kun vært noen smådytt og ett par spark i løpet av det siste døgnet kom noen små bevegelser nå mens jeg satt og skrev dette. Magen er øm og hardere enn vanlig. Er det en smule hysterisk å ringe føden? Utrolig hvor bekymret man blir over små ting nå mot slutten. Og mister helt troen på egen dømmekraft (ihvertfall føler jeg meg sånn).
Tredjemann på vei! Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Ring med en gang! Bedre å snakke med de som har greie på det enn å sitte å lure...
Freyja Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 ring føden du..... høres ut som vannet ditt ja. Mitt også bare sildret litt før fødsel satt igang. Bedre med ett ring for mye enn lite!!!
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Høres absolutt ut som at vannet har gått! Så jeg hadde ringt føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå