Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Vi klarer ikke å bestemme oss for guttenavn, sambo er rett og slett for kresen. Men det har kokt ned til disse to alternativene. Hva syns dere? Vil ikke ha andre forslag, svar kun på hvilket du liker best av disse tre!
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Dere er vel klar over at navnene er veldig mye brukt. Men det gjør jo ingenting om dere liker navnene godt! Jeg ville valgt Sondre. Markus på 2., Mathias på 3.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Jeg liker Mathias desidert best! Det er kjempefint. Sondre har jeg aldri likt og Markus synes jeg er for hardt, iallfall på bergensk, sikkert pga skarre r:) Så jeg ville garantert valgt Mathias og jeg ville ikke brydd meg om at det er et poppisnavn. Om det er det dere liker, så velger dere dette navnet!
Barn nr.4 Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Mathias hadde jeg valgt. Sondre liker ikke jeg noe særlig, og innbiller meg at Markus er litt "oppbrukt"
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Liker nok Sondre best, tror jeg... Men alle er for så vidt fine navn:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Synes alle er fine, men skal prøve å rangere... 1. Mathias 2. Sondre 3. Markus Er faktisk i tvil om jeg liker Sondre like godt som Mathias...vet ikke om det var noe hjelp
_Noname_ Skrevet 29. januar 2007 #13 Skrevet 29. januar 2007 Markus er jo kjempefint (men ville heller si marcus med C, Lyder finere). Jeg ville valgt Marcus om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå