Gå til innhold

November: Nå har vi lagt lillegutt i sin egen seng for første gang.


TKH71 & Halvor :-)

Anbefalte innlegg

Nå har vi lagt lillegutt i sin egen seng for første gang. Han gråt etter en stund først, ble tatt opp, ammet og lagt igjen.Nå sover han som en stein! Det gikk jo greit... He he, vi får se i løpet av natten. Jeg kommer til å savne å ha ham ved siden av meg... Han har ligget mellom oss i Drykid ammemadrass til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jenta mi sov i sin egen seng for første gang på fredag...men flytter henne ikke over før hun sover tungt..og da sov hun 6(!) timer i strekk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var lenge, ja! Gutten min er en dag eldre enn jenta di.

Det skal bli godt å ligge inntill mannen min igjen.

Men hvorfor sitter jeg her enda da?!

Hm... Tror jeg sier natta nå jeg, jenter! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det var godt å få senga for seg selv. Her har Eir sovet i egen seng stort sett hver natt siden vi kom hjem fra sykehuset. Tar henne over på morgenkvisten noen ganger, men sover veldig dårlig når hun ligger inntil meg. Hun har en tendens til å "krabbe etter meg" eller om det er jeg som kryper inntil henne. Litt bedre når hun ligger i ammemadrassen da. Men som sagt 98 % i sin egen seng hele natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah Emilie har sovet i sin egen seng siden jul. Jeg legger henne rundt 22-23tiden og da kan hun sove til ca 05. Og da tar jeg henne i senga til meg og gir henne mat og koser. Så da sover hun til 09-10 tiden og da står vi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han sovet 2 netter i sin egen seng. Det går så greit, han sovner av seg selv og sover i mange timer. Han er sååå flink! ;-) Gullgutten min, altså... *stolt mor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott! Er snart på tiden å prøve med snuppa mi og - håper hun er like snill som Halvor:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...