Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Måtte ikke på do før nå å da var det helt vanlig avføring. Hvor mye tok dere som har prøvt dette?Å hvordan tok dere det?blandet det med brus jeg!
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 jeg drakk 15 ml rent jeg.. og fikk litt diare etter 4 til 5 timer... så drakk jeg 25 ml uka etter (uten og blande) og fikk ikke diare i det heletatt... og her sitter jeg på overtid:S har ikke giddi og drikke det mer fordi det smaker pyton og ikke virker det heller...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Vurderer og prøve på ny nå,men vil jo at dette skal "virke" da å det funket dårlig og blande det i drikke! Så kan noen komme med tips om hvor mye og hvordan drikke det? Svar gjerne anonymt så slipper dere kjeft fra mangen:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Så mangen som drikker dette men ingen som vil svare meg?????
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Det er jo anbefalt å IKKE ta dette, så hva med å ta alt annet isteden? De "lovlige" virkemidlene? Sex, sterk mat, akkupunktur, vaske etc. Er du i uke 38-39 bør man rett og slett smøre seg med tålmodighet...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Kombinerer alt vet du:) Skal drikke dette nå,vaske litt gulv,lage sterk mat til middag og kose med samboeren min etter mat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå