Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 måtte bare si det her i natten:) så skal det bli spennende å se når noe skjer:)
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 takk:) sender deg litt fødestøv siden du er på overtid:)
minika*Overtid* Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 jeg også nå som klokka er over tolv:D jippiii,hehe
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 takker for støvet hehe:p og håper på at det skjer noe snart:)
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Grattis med ferdige 37 uker ! Skriver under her jeg også: JEG ER SØREN MEG FØDEKLAR, JENTER !! Merker godt at det nærmer seg slutten, kan vel ikke bli stort mer ubehagelig nå vel ? Jeg ligger så vondt at jeg sover max 4-5 timer i strekk, våkner hver natt i 4-5 tiden og det er kul umulig å få til å sove igjen. Så nå sitter jeg her med varm honningmelk for n'te natta på rad. Kjedelig å være våken på denne tiden av døgnet, men akk så deilig å få strekke ryggen litt. Vi får håpe de siste ukene går fort og greit, jenter! Natteklem fra
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer med ny status Nutti 19.02.07 *fødeklar* Tiden flyr gitt,, Tenk at du bare har 21 dager igjen til termin?! Jeg ser med forventning dit jeg også.. Men har enda 38 dager igjen jeg.. Men det går jo så fort atte.. I dag har jeg feks min tredje siste jobbdag.. Snart er det permisjon og ruging og redebygging for fullt! Ha en fin mandag! klem *34+6*
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2007 takk:) tiden flakser av gårde, men jeg må jo innrømme at jeg begynner å bli lett utålmodig. men hun kommer vel når hun er klar tenker jeg:) *Loise høygravid mednr2* : de 38 dagene forsvinner nok fort. jeg er overrakset over hvor fort jeg gikk fra å starte på høygravid dagene til fødeklar:) nå er det bare til å smøre seg inn med et tjukt tjukt lag med tålmodighet for min del;) ha en super mandag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå