Gå til innhold

HALSBRANN!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ER LOVT Å LESE LITT LENGRE NED PÅ SIDEN...

ELLER SIDE TO...

den siste uken har jeg hatt en forferdelig halsbrann..usj d er ik noe særlig ass :(

Har hørt at d vil si at bebisen vår får mye hår... hehe mange morsomme komentarer man skal få ;) noen gode råd mot halsbrann? drikker dsverre ik melk,men hørt at man skal spise mandler... har kjøpt noen tyggetabl på apoteket,Gavison... hjelper avogtil...

mirre76nurkimagen300407

[svar på dette innlegget]

Sv: halsbrann 23:00 20.01.2007

Jeg drikker ikke melk heller... men det som har hjulpet meg er å drikke en milkshake rett før jeg legger meg. Is hjelper også :)

I tillegg spiser jeg love hearts og sover med hodet høyt (jeg bruker to hodeputer).

Key80

Sv: halsbrann 00:07 21.01.2007

Her er det flytende gaviskon det går i og det hjelper meg, sjølv om det smakar fælt og har ein grufull konsistens...... men er ikkje lenge igjen no.

Snupp72

Sv: halsbrann 14:12 21.01.2007

Herregud! Jeg sliter som bare det med halsbran, drikker melk, men syns ikke det hjelper... :o( , før var det liksom bare om kveldene,men nå er det hele dagen.

Men på en annen side så er det godt å vite at kroppen vår fungerer som den skal og at det faktisk er bebin som presser....

shayan_jente_21.04.07

Sv: halsbrann 18:04 21.01.2007

SAMARIN fungerer godt. Kjøpes på dagligvarebutikkene til max 30kr.

Men ikke spis eller drikk noe etterpå. Da fungerer ikke samarinen... Fant jeg ut.

Og tygge noen lovehearts hjelper å, men de er jo så gode at er værre at blir noen igjen... ;)

Hilde86**to tette**

Sv: halsbrann 18:56 21.01.2007

lovehearts gjør susen her... Gjorde det sist og, men ble jo så lei de, at jeg har ikke spist de siden sist jeg var gravid...hehe...

**synne-16.04.07**

Sv: halsbrann 21:34 23.01.2007

LOVEHEARTS her og!! og eg har hatt halsbrann stort sett hele svangerskape...bjunte me gaviscon,men lovehearts funker like godt å er mye bedre selv om eg e dritt lei av dei nå..hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7987249-halsbrann/#findComment-7993378
Del på andre sider

Leste her inne et annet sted at også lettøl var bra... Jeg prøvde det selv etter mitt første møte med halsbrann - trasige greier forresten :(. Satt febrilsk oppe på natten og dyttet i meg mandler samt tvang i meg lettøl som jeg egentlig ikke liker. Men halsbrann forsvant etter ett glass øl og en neve mandler.

Føler med deg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7987249-halsbrann/#findComment-7998942
Del på andre sider

1 ts Natron (fåes i dagligvareforretningen liten blå pose som står sammen med krydder og bakevarer) sammen med vann...ikke noe godt men hjelper. eller basica Vvital...smakløst...fåes på helsekost..tas enten som pulver sammen med noe å drikke eller i yoghurt eller i pilleform.. det er helt trygt... eller så er det det å holde seg unne for mye sukker da:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7987249-halsbrann/#findComment-8009754
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...