Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte gjør dere det? Jeg har en på 3, 5 mnd, og trodde man skulle bade babyen hver dag.. Men syns huske at på barselavd mente de at man ikke trang å bade dem mer enn et par ganger i uka når de var så små... Hm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det tørker bare ut huden. Særlig nå på vinteren når lufta er tørr fra før. De trenger den beskyttelsen ute i kulda også. 1-2 ganger i uka er mer enn nok. Vi bader sammen i badekaret, det er kjempekoselig, selv om jeg liker litt varmere vann enn han.

Skrevet

noen bader dem hver dag, andre to ganger i uken. Jeg bader gutten min på 10,5 mnd kanskje 2-3 ganger i uken. han har tendens til litt tørr hud, så derfor bader vi ikke så veldig ofte.

Skrevet

Leste og har hørt at de ikke trenger bade med enn tredje hver dag. Når jenta mi var så liten, vasket jeg jo rumpa i vasken ved skift, så da får hun jo vasket seg ordentlig nedentil.

Skrevet

1-2 ganger i uka her også :-)

Skrevet

jeg bader henne hver dag..det har vi gjort fra vi kom hjem fra sykehuset..;) hun ELSKER å bade...bådet hun og vi har stor glede av det... hun har aldri vært tørr i huden (er 8.5 mnd) og vi bruker nesten aldri noe i vannet...

Skrevet

Jeg bader gutten min 1 gang i uka........

Skrevet

Vi bader hver dag.En og annen gang det ikke skjer.Men hun elsker det og det er blitt en kvelds rutine:)

Ingenting i veien for å gjøre det om barnet har god hud og liker det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...