Gjest Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Hvor ofte gjør dere det? Jeg har en på 3, 5 mnd, og trodde man skulle bade babyen hver dag.. Men syns huske at på barselavd mente de at man ikke trang å bade dem mer enn et par ganger i uka når de var så små... Hm...
Vespa Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Nei det tørker bare ut huden. Særlig nå på vinteren når lufta er tørr fra før. De trenger den beskyttelsen ute i kulda også. 1-2 ganger i uka er mer enn nok. Vi bader sammen i badekaret, det er kjempekoselig, selv om jeg liker litt varmere vann enn han.
BettyBoob Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 noen bader dem hver dag, andre to ganger i uken. Jeg bader gutten min på 10,5 mnd kanskje 2-3 ganger i uken. han har tendens til litt tørr hud, så derfor bader vi ikke så veldig ofte.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Leste og har hørt at de ikke trenger bade med enn tredje hver dag. Når jenta mi var så liten, vasket jeg jo rumpa i vasken ved skift, så da får hun jo vasket seg ordentlig nedentil.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 1-2 ganger i uka her også :-)
mai mammaen til to Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 jeg bader henne hver dag..det har vi gjort fra vi kom hjem fra sykehuset.. hun ELSKER å bade...bådet hun og vi har stor glede av det... hun har aldri vært tørr i huden (er 8.5 mnd) og vi bruker nesten aldri noe i vannet...
pandabjørn Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Jeg bader gutten min 1 gang i uka........
Suprise! Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Vi bader hver dag.En og annen gang det ikke skjer.Men hun elsker det og det er blitt en kvelds rutine:) Ingenting i veien for å gjøre det om barnet har god hud og liker det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå