Gjest Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 ...Inn i tredje trimester!!!!! :-) Det er vel nå fremover utålmodigheten kommer snikende;-) Hvor langt har dere kommet i "reir-byggingen" deres? Har kjøpt inn mye av det vi trenger.Har en ide om å gjøre unna mye av shoppinga mens jeg ennå ikke er høygravid. Kjøpte en pakke med Libero size nyfødt for fjorten dager siden. Mottok litt knising fra gubben og noe mumling om at "her er vi ute i god tid, ja." He he.. Jaja.. Morro å shoppe.. Gleder meg til siste etappe!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Velkommen skal du være :-) Jeg er mer eller mindre ferdig, og nå er jeg glad for det. Har litt over 4 uker igjen, og kroppen er sliiiiteeeeen. Greit å få ting unna mens man enda har ork :-)
ceso Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 velkommen til klubben!! tja... jeg har igjen litt over 8 uker og har handlet inn omtrent halvparten tenker jeg... har igjen bilstol og ting til vognen som ble kjøpt forrige helg samt at jeg må vaske babytøy, ordne senga og u name it... når jeg tenker etter har jeg MASSE arbeide igjen... bra jeg er sykemeldt og derfor kan pusle med det... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå