Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Jeg sliter litt med å skjønne alle forkortelsene som brukes her inne..... Noen som kan hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 MA står for Missed Abortion. Det er når fosteret er dødt, men ikke støtes ut. BO aner jeg dessverre ikke...
Granny Weatherwax Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 BO - er ikke det forkortelse for Body Odour? Altså kroppslukt. Nå vet jeg ikke i hvilken sammenheng det ble brukt her, men det er ihvertfall det jeg ville tenkt på.
scubagirl med scubababy Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 BO er Blight Owen eller noe sånt. Altså at et egg er befruktet, men ikke begynt å vokse. Resten av kroppen tror du er gravid, men det er altså ingen baby som vokser inni magen. Man oppdager dette ved ul.. Har en bekjent som gikk gjennom dette. Når hun var 16 uker på vei skulle hun til ul. De fant ingenting i magen hennes. Hun måtte ta en utskrapning for å få ut alt det andre... Hun hadde masse symptomer. Hun var kvalm, ømme pupper, støtt trøtt etc... Men dersom man er på tidlig ul og ser at hjertet slår, kan man ta det med ro og tenke at det er ihvertfall noe som lever og gror.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Tusen takk for svar! Nå er jeg enda litt klokere )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå