Gå til innhold

Er det bare en person som har lov til å oppdatere den lista?

Anbefalte innlegg

Ser det er minst to her som har laget liste.. hvorfor skal denne snøfillas liste være den aktuelle og ikke sara07?

Mulig jeg er dum her altså, men jeg skjønner ikke bæra.

Er det noen som har blitt oppnevnt som eier av lista eller hvordan fungerer dette?

Fortsetter under...

Det har visste bare blitt sånn at det er jeg som pleier å oppdatere listene her inne. Dvs. dere oppdaterer jo selv, men jeg lager "ny" liste når den forrige har blitt for lang.

For meg er det ett fett hvem som lager disse nye listene, men det er viktig at dere som oppdaterer kopierer det siste innlegget på lista + at dere skriver på den som ble laget sist (VIKTIG å se på datoen i overskriftene).

Hilsen

Du har helt rett vennen, min og Saras lister er identiske - for jeg kopierte hennes for å lage ny liste. Ikke fordi det var noe galt med hennes, men fordi den begynte å bli laaaaaaaang. Og av erfaring (har holdt på med disse listene i et par år nå), så blir det ofte rot når lista blir for lang...

Grunnen til at jeg roper BRUK DENNE er for å få de andre listene over på side 2 sånn at vi bare har én (den nyeste) liste å forholde oss til:-)

Skjønner?

For å registrere deg kopierefr du den siste innlegget og skriver deg inn med aktuell info der det passer.

PS: Det er ingen "regel" for når det kommer ny liste, poenget er bare at den ikke bør bli for lang (for mye å scrolle ned).

:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...