*Angelface* Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 i sidene når de er skikkelig tissetrengt?
*Sweetheart* Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Jeg får det. Deretter får jeg vondt i magen. Løsner liksom med engang jeg får gått på toalettet.
vero86 Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 viss jeg er tissetrengt og reiser meg opp føles det seriøst som om livmora og alt DETTER på urinblæra.Hele magen strammer seg. Når jeg har vært på toalettet er det mye bedre:) hehe..
Love my kidz Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Ja jeg har vondt der inne når jeg skal tisse. Akkurat som om noe kniper tak, skjønner at det må være muskler. Når jeg har holdt meg for lenge er det vanskelig å slappe av, så jeg kan sitte et lite minutt før jeg får tisset. DET er ekkelt det... Så derfor liker jeg å gå på do med en gang når jeg kjenner meg trengt. Men om natta går det jo noen timer mellom, og det er gjerne da jeg ikke får ut noe med en gang. Og så hyppigheten da.... tror jeg er på do to tre ganger i timen altså! Herlighet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå