Gå til innhold

Brio Stellebord og gipsvegger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi har kjøpt Brio sitt vegghengte stellebord - badet vårt er fliset men under er det gipsvegger. Noen mener det ikke er trygt å henge stellebordet på gipsvegger, mens andre sier det går fint så lenge enn finner festene i veggene ........noen andre sier det går helt fint å henge det så lenge man har sikkelige gips skruer ......................Trenger altså litt råd og hjelp her på hva vi bør gjøre ..............please help!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Troll sin stellevegg. Den er av heltre og veier rundt 20 kg minst.. vi fikk rørleggeren til å sette det opp på veggen her, da de gjorde seg ferdig etter oppussingen. Vi har også fliser og gipsvegger. Han brukte noen megalange skruer og noen fester han skrudde inni først. ;) Vesla vår er nesten 7 uker nå, og det går helt fint. Vi ligger ofte med full vår tyngde på det, når vi feks skal tøyse med henne og sånn... det går helt strålende :-)

Skrevet

Det holder lenge med plugger og skruer på flislagte vegger. Hadde det ikke vært fliser burde dere ha funnet stendere bak gipsen, men det trenger dere da ikke. (Hilsen gubben som har laget flere bad enn jeg kan telle ;-)

Skrevet

Heisann,

vil bare si at Brio sitt stellebord for vegg er helt fantastisk! Vi har lagt alt klart inni hyllene, og fy søren hvor mye det faktisk var plass til inni den vesle saken!

Jeg er veldig glad i orden, så det passet meg veldig fint at det ble så oversiktlig og greit.

Har ingen gode råd til oppheng, vi har baderomsplater og det gikk vertfall fint. Lykke til !

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...