Gå til innhold

Påmelding: Oslo-treff 2. februar!

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Det blir treff på Majorstua på fredag! "Café Broker" i Bogstadveien kl. 19.30, jeg kan reservere bord når det nærmer seg (jeg setter reservasjonen på navnet Johansen).

Påmeldte så langt:

- Høst72

- snøfilla

- Brumm

- TPM

- Tullemor (?)

- Fruen77 (?)

- *sommer* (?)

- maybe now soon i hope (?)

Håper flere har lyst til å møtes!

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7985821-p%C3%A5melding-oslo-treff-2-februar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra *sommer*, håper vi treffes:-)

Hvordan går det med deg om dagen? Har ikke vært her siden i forrige uke og har ikke klart å oppdatere meg helt enda... Ruger du fremdeles, og når er testdagen?

heia

som sagt skal jeg ut med jobben(kanskje)er hår-dager i oslo den helgen så da blir det å treffe andre frisører....

Har KJEMPE lyst å treffe dere å....Vanskelig valg!(siden jeg sa sist at "neste gang skal jeg bli med"

(også er jeg kjempe sjenert selv om ingen tror meg der,så er jeg det....)

Pysete er jeg-hehehe.....

Men skal se hva jeg får til....

KJEMPE flott at noen ordner opp å lager treff-kjempe bra altså!

Annonse

Annonse

Det blir treff på Majorstua på fredag! "Café Broker" i Bogstadveien kl. 19.30, jeg kan reservere bord når det nærmer seg (jeg setter reservasjonen på navnet Johansen).

Påmeldte så langt:

- Høst72

- snøfilla

- Brumm

- TPM

- Tullemor (?)

- Fruen77 (?)

- *sommer* (?)

- maybe now soon i hope (?)

- Bjørnen Collargol (?)

- Jordbær75 (?)

- Fryda

Håper flere har lyst til å møtes!

Hei alle sammen.

Det ser ut som om jeg dessvere må melde pass til fredag. Mannen må dessverre bort med jobben og da har vi ikke barnevakt : (. Det hadde vært såå koselig å treffe dere alle, men kanskje jeg får det til neste gang.

Kos dere masse da!

Hei!

Tror ikke jeg kan alikevel. Tror vi skal reise på hyttetur.Har avtalt såå lenge med en annen familie, så dette blir siste sjans før forsøk og Danmark og alt. Vet helt sikkert imorgen, så gir beskjed.

Det er jo dumt. Men dette er jo stas for barna og jeg må innrømme det hadde vært deilig å reise bort alle sammen:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...