Gå til innhold

IKM i går, men fortsatt ingen TR... :-) HURRA!!!

Anbefalte innlegg

Jeg som alltid pleier å få den presis, og den er ALDRI for sein... Og i tillegg pleier jeg å spotte noen dager før... Men nå er det ingen tegn.. Jeg skulle hatt tanta i går...Gjør ingenting om den ikke kommer heller! Men syns det er så rart... For jeg har hatt sånn murring/"mensen-på-vei" vondt sånn av og på lenge nå, ihvertfall i 1 1/2 uke.. Men hadde det vært "gravid-murring" skulle det vel ikke begynt så tidlig?

Vi har vært prøvere i 1 1/2 år, så jeg tør ikke teste...

Fortsetter under...

Jeg har gått regelmessig til gyn, og da har jeg hatt EL på ca dag 16. Jeg hadde sist mens 31.12.2006. Så dersom jeg faktisk hadde EL denne mnd (har hatt litt problemer med dårlig EL), så hadde jeg det ca 16 januar.. Og jeg har 28 dagers syklus, så da skulle jeg hatt TR på lørdag 27. Hvis ikke jeg har regnet feil...?

Annonse

men du kan ikke regne på den måten.

selv om man pleier å ha satbil syklus så må man regne

ikm 14 dager etter el.

så da har du nok litt lengre syklus denne mnd.

eller i bestefall så har det klaffet:-)

Unnskyld meg altså.. Ikke meninga å være frekk, så ikke ta det personlig... Men jeg regner nå med at gyn vet hva han snakker om! Jeg har stabile sykluser, alltid 28 dager.. Og alle de gangene jeg har testa EL (noe som er gjort i MANGE pp hos gyn) så har jeg hatt EL på dag 16. Så der er jeg ganske så uenig med deg.... Hva med de som har kort lutealfase? Fins jo folk som har bare ei uke mellom EL og IKM... Skal de også liksom regne 14 dager?

Og nok en gang.. Ikke frekt ment.. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...