Gå til innhold

Kjeeeeeeeeeeeder meg.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg skuffa assa;-) Hehe, neida, går helt fint det!=D

Hihi, vet det er skikkelig skummelt å ta det opp. Har kommet med hint hele helgen jeg. Så vi har diskutert navn og litt av hvert;) Tanta var bare på besøk i to dager, så jeg sa til sambo: "hadde du blitt sur eller lei deg hvis jeg var gravid?". Så svarte han: "det vet du jeg ikke hadde blitt". Så det var jo positivt. Tok en test som var negativ:( Aldri hatt så kort tantebesøk, men deilig det da. Sambo gir meg svar på fredag *håpehåpe*.

Du kan si det samme som jeg sa: "Ikke bli sur eller avbryt meg nå. Lurer på om vi kan prøve til sommeren. Da vil jeg bare ha ett år igjen på studiene og du vil være godt i gang (pluss mange andre fine argumenter). Ikke svar nå, men kan du være så snill å tenke på det en uke?". Han sa han skulle gjøre det, så gikk vi over til å prate om noe annet.

Så fint det var da... Sambo er dritt lei å høre men tror jeg skal ta det opp nå når vi legger oss... vil gjerne høre hva han egentlig mener... Han har alltid sagt ett eller annet om dette temaet...

Håper han er positiv da...=o) krysser fingrene=o)

Men skal legge meg nå... har du msn?? Kanskje prate der også??

Vel skal gå å gjøre meg klar til senga...=o)

klem

Smart å ta det opp når dere skal legge dere. Da slipper dagen å bli ødelagt hvis dere krangler. At du vil høre hva han mener viser han jo at du respekterer han og ikke prøver å tvinge han, så det går nok bra=) Sambo er dritt lei av å høre på maset mitt og, han blir stort sett skikkelig oppgitt. Han har gitt opp å bli sint av mine små kommentarer.

Masse lykke til!=) Håper han er positiv! Krysser fingrene for deg=)

Msn adr min er [email protected]. Hadde vært kjempekoselig å prates der og.

God natt og sove godt=)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...