kose endelig mamma Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 noen andre her som har det? er liksom i beinet i nærheten av leppene. kommer hvis jeg har sitte lenge å skal begynne å gå. er 23 uker. kjenner dere liv hele tida når dere er 23 uker? i dag har jeg nesten ikke kjent noe
Xenaen Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Dersom det er symfysen du har vondt i - og det er jo rimelig nært tissen - så er det nok bekkenløsning. Ta det opp med lege/jordmor. Husk å ha samla bein når du skal reise deg, la være å vri kroppen.
kose endelig mamma Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 ja det er vel kanskje det. er helt grønn på det område jeg, men hvorfor må jeg ha samla bein når jeg reiser meg og ikke vri kroppen?
Xenaen Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 bare for ikke å få mer ondt. Se på tema her på sida, også bekkenløsning!
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Det kan nok være BL ja.. Har selv slike ubehag pga BL, pluss at det virker som underlivet er ekstra ømt nå når jeg er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå