Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 jeg har i hele dag hatt regelmessige kynnere med ca 5 min mellomrom, de topper seg og jeg får vonde mensen smerter nederst i magen på hver kynnere som topper seg, har født før så jeg vet åssen rier kjennes ut men forrige gang jeg fødte startet fødselen pang bong med rier ikke noen regelmessige kynnere. kan dette være starten på noe? er 37+2 uker på vei og har i en lenger periode hatt mensen murringer.. noen som vet? har så lyst at de skal gå over i rier. noen der fødselen starten med kynnere?? kjempe takknemlig for svar
nr.2 i februar Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 føler ikke jeg har et godt svar å gi deg, men håper andre kan svare deg, vil bare ønske deg lykke til og krysse fingrene for at det er noe på gang.. du er jo såkalt fødeklar.. ;-)
HappyJoy Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Jeg ligger med akkurat det samme nå! Kan ikke hjelpe deg, desverre. Jeg har fått beskjed om at jeg ikke skal bry meg om det. Jeg kommer til å merke når det er rier, sier de (føden).. men i alle bøker står det at man skal ringe føden v regelmessige kynnere.. Jeg skal spørre jordmor om det idag, for jeg blir ikke klok på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå