Gå til innhold

til dere som har født før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynner å bli passe desperat her...

har 6 dager igjen til termin,og er så lei og utålmodig at jeg snart går på veggen!!!men slik ting er nå,kjennes det ut som om fødselen er LAAANGT unna...ingen maserier,ingen mensensmerter,ryggsmerter,slimpropp,vannavgang etc etc...

så mitt spørsmål til dere som har vært gjennom dette før:hadde dere noen forvarsler før riene startet,eller var dere "normal" en dag og neste dag var fødselen i gang?jeg snakker ikke om vannet nå,men heller om følelse i kroppen,uvel,rar følelse etc hva vet vel jeg...

det ser dårlig ut for meg om man skal ha noen forvarsel først,for jeg er i alt for god form!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har født en gang før, og fikk ingen forvarsler. Plutselig var det i gang, så ikke fortvil! ;-)

Skrevet

åh,det høres bra ut!!!

takk skal du ha!da får jeg iallefall litt mere håp:)

Skrevet

hei!

dette er jo veldig forskjellig, men da jeg ventet førstemann var jeg nesten sikker på at jeg kom til å gå på overtid. var begynt å bli skikelig lei...

jeg hadde 5 dager igjen til ul termin da jeg merket at jeg begynte å lekke litt fostervann. legen sendte meg rett til føden der jeg ble grundig undersøkt, men de mente at nå var det så nærme at jeg ble sendt hjem igjen. dagen etter kjente jeg at noe var iferd med å skje, vanskelig å forklare men følte meg rar og rastløs i hele kroppen. så gikk det liksom slag i slag, og dagen før ul termin kom gullgutten!! ;)

kanskje du merker noe i morgen?? uansett så er det ikke lenge til nå, men skjønner at du er lie av å vente. :) lykke til videre!! :)

Skrevet

Merka ingen ting før eg våkna kl 5 en morgon med rier")

7 dager til termin og håper kvar kveld eg legg med at det skal skje noko snart men nei...

Skrevet

Min dag var helt som vanlig. Ikke spes dårlig eller slapp eller noe. Var faktisk på skogstur med hundene fem timer før vannet plutselig gikk (heldigvis ikke mens jeg var midt i skogen....;)

Skrevet

ingen forvarsel hos meg.

2 gang(7 dager over termin)satt jeg og gråt på telefon med mamma,fordi jeg ikke hadde noen "tegn".Var plaget endel med kynnere,men noen dager før termin var det som om de forsvant.4 timer etter at jeg hadde gråt mine bitre tårer,var ungen ute.Riene kom som lyn fra klar himmel.

Skrevet

Hei!

Jeg var i toppform, kjente ingenting!

Plutselig gikk vannet å ca 7 timer senere lå datra mi i hendene på meg=)

Skrevet

Jeg fikk en liten blødning en dag, og så begynte riene dagen etter.

Det kan jo starte helt uten forvarsel.

Håper du slipper å vente så lenge!

Skrevet

Hei! Så bra at du spurte om dette - det var nemlig akkurat det jeg hadde tenkt å legge ut spørsmål om :) Jeg er også i uanstendig god form og går liksom og venter på et tegn, en følelse, ett eller annet som gir meg et forvarsel om at noe kommer til å skje i løpet av de neste par døgnene. Men da har jeg jo fått svar og vet at jeg ikke trenger å tenke på det. Da kan jeg bare la slimpropp være slimpropp, mensmurringer kan være det så mye de gidder, og så kan det faktisk tenkes at jeg snart blir overrasket av en rie :) Én uke igjen til termin i dag. Er ikke utålmodig, men det er klart at fokus ligger på det som er i vente... :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde ikke noe varsel på at ting skulle skje. Det var en helt vanlig lørdag ettermiddag og jeg skulle bare sove litt, etter ca 30 min våkner jeg og må på do (som vanlig) og da går vannet!!! Og 5 timer senere var gutten ute!!

Så ikke fortvil, det kan komme helt brått og uventet også... =)

Skrevet

Jeg fødte en gutt for fem år siden, og hadde ingen tegn før riene startet. Ingen i det hele tatt. Jeg sitter nå her 14 dager før termin og har ennå ingen tegn. Regner ikke med å få noen heller.

Skrevet

6 uker før fødselen begynte kynnerene mine å bli gradvis sterkere.

Sterkere og sterkere for hver natt, våknet ofte om natten av kynnerene.

Husker at jeg sa til meg selv at jeg håper jeg ville få før tiden fordi denne stignngen i 6 uker ville jeg ikke makte. Fødte 12 dager før tiden.

Da jeg våknet om natten med rier så trodde jeg bare at det var enda en liten stigning....før sambo dro meg med ut i bilen.

Avlyste fødselen 4 ganger før vi nådde sykehuset hehe..

Alt kan skje, og det skjer nok noe snart.

Lykke til!

Skrevet

Førstemann er i hvert fall den eneste som har gitt meg noe forvarsel (slimpropp dagen før, og litt sånn "rar" følelse i ryggen kvelden før.)

Med nr 2 merket jeg ingenting før 1 time før hun var født... så det er slett ikke alltid fødselen er så langt unna nei:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...