hildejenta Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Lurer på hva som er vanlig for tiden når det gjelder klær og bleier til babyen på barselavdelingen. -Og hva med skjorter osv. til meg? Skal jeg ha med babyklær selv, eller får man bruke noe av sykehusets? De andre to gangene jeg har født har jeg brukt klær og bleier fra sykehuset. Det er 6 og 8 år siden. Kanskje noe er forandret nå? Skal på Fredrikstad nå da. Har aldri født der. Noen som vet????
Mellus Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Du får det samme tilbudet nå. Bør ikke ha med deg noen ting i grunn... De har det du trenger.. Men liker du å bruke dine egne klær tar du jo med. Jeg brukte sykehusets skjorter sist. Og kommer til å gjøre det igjen. De var behagelige syns jeg... Men denne gangen har jeg med litt tøy til babyen.. Litt artig å kle ho i egne...
hildejenta Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 Ja det er jo litt koselig å ha noen ordentlige egne klær til babyen. Men bleier trengs ikke altså? Er enig i at de skjortene vi selv kan bruke har vært veldig greie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå