Soave Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Prøver å tiltrekke meg oppmerksomheten din:) Kan du se litt på meg? Hva ser du? Får vi flere barn? Når? Født 11.04.72. Han 11.07.71. Det betyr så mye å få svar... Klemmmmmm
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Det er ikke alltid jeg får opp barna med en gang. Først skal dere gjennom en trist tid. begravelse, din mann sin familie. Uka etter dette ser jeg en test ligge på bordet men jeg ser ikke ennå om den er positiv... Har dere ett barn fra før?
Soave Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 TUSEN takk for at du svarte! Det betyr så mye for meg. Ja, vi har ett barn fra før. Hvordan går det med forholdet vårt? Hva ser du om situasjonen vi er i nå? Ser du noe rundt det du ser som begravelse? Omgivelser? Er det en gammel en? Kan jeg gi deg noe flere opplysninger så du kan se mer om det med barn? Det er så viktig for meg. Takk for at du tar deg tid.
Soave Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2007 Dytter, og lurer på om du ser NÅR denne begravelsen er? (Se ellers innlegget over). Betyr MASSE å få svar! Takk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå