Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 23 januar kl 06.53 kom min andre lille prinsesse til verden. Hadde 10 dager i forveien vært innlagt på føden med rier, som plutselig gav seg. Men på mandag 22 kjente jeg tak gjenom hele dagen, men turte ikke å håpe på noe, sa heller ingen ting til noen. Var på BIM treff på dagen og hos et vennepar på middag om kvelden. Ble mere og mere vondt. Dro hjem og la storesøster, ringte mannen min og sa at han kanskje måtte komme tidligere hjem fra jobb da jeg hadde litt vondt. Men han kunne bare vente ennå. Han ble litt små stressa da jeg hadde en kjapp fødsel sist. Kollegaene sendte han hjem. Da han kom hang jeg over sofaen og pustet som en hval ved riene. Nå ringer du sykehuset var beskjeden jeg fikk. Fikk tak i barnevakt og vi dro til riksen. Ble lagt inn på ventestue med 3 cm kl 24. Inn på fødestue kl 02, men riene var ikke spes vonde eller effektive. Det ble til slutt 4-5 cm kl 05.15 og da tok jordmor vannet. Da gikk det fort. Det ble jævl... vondt, og lystgassen ble tatt i bruk, følte meg full til tider. Etter ca 1 time følte jeg pressetrang og jordmor kom. Fikk beskjed om at viss jeg fremdeles ville stå å føde måtte jeg opp av sengen nå! Kom meg opp, hang over sengen, lystgassen ble tatt bort. Etter noen press kjennte jeg at nå kommer hun. En ubeskrivelig deilig følelse å kjenne at hun glidde ut av meg, all smerte var borte. Dermed var jeg tobarnsmor til to prinsesser. Hun var 3560 gr og 51 cm lang, helt perfekt. Hun sover og spiser. Sliter nå med brystbetennelse og svært vonde brystvorter, men det går vel over etterhvert. UL termin var 1 feb, gynekologen 28 feb og min mens termin 24 januar, jeg hadde rett denne gangen også.
catine Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Gratulerer så mye!! Kos dere med den nye babyen!
fiona71*2pp Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Gratulere såååå mye. Va virkelig spenn på di terminan dine... he he. Godt det va du som hadde rett da:) Lykke til vidre, og kos dåkker masse.
mamman til flere Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Gratulerer!!!!! Kos dere masse. Håper betennelsen går fot over. Det er grusomme greier---
m@rie82 Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 gratulerer så mye!! håper brystbetennelsen går over snart. masse lykke til videre!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer med prinsesse.. Endelig.. Ses kanskje på treffet på Barista 15 februar med tulla da?? Blir mange barnevogner da iallefall...
rampen_ Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 gratulerer så mye;-) hørtes ut som en grei fødselsopplevelse.. fint å lese for meg som har en anelse angst:-)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer så mye med jenta!!!!
Hildrandedu Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer så mye! Også den fine bursdagdatoen da. Jeg har nemlig bursdag den 23. jan og det er en kjempefin dag å feire på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå