Sanna&Simen Skrevet 28. januar 2007 #1 Del Skrevet 28. januar 2007 For et par uker siden satt jeg og spiste en melkesjokolade med dajm (det var en lørdag altså), da jeg til min store forskrekkelse fant en rosin i den! Sendt reklamasjonsmail til Freia, og fikk svar nå! Får finnerlønn i form av sjokolade!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 28. januar 2007 Misunnelig -Carina-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 28. januar 2007 #3 Del Skrevet 28. januar 2007 Der ser du - en skikkelig "rosin i pølsa" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. januar 2007 #4 Del Skrevet 28. januar 2007 Oi, oi, oi.... Det var jammen fin finnerlønn! Og ja... Jeg ble litt misunnelig nå, ja!! (Men har akkurat trykket i meg en halv Melkesjokolade med Daim!!) ) Vet du hva jeg fant en gang da jeg var på vei hjem fra skolen, da... Glad og fornøyd gikk jeg og ei venninne hjem fra skolen da vi gikk i 6. klassen. Går langs en trafikkerte vei. Og plutselig ramler det to esker ut av en lastebil som kjører forbi. Vi tenkte jo å være snille og ta de vekk fra veibanen. Og jammen meg så er det to esker med 25 stk 200grams melkesjokolader i!!! Tror dere jeg var populær blant venninne mine i noen uker fremover, eller?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå