Gå til innhold

huff...bekymringer igjen....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ja,nå kommer de sigende over meg igjen...de ekle tanken og følelsen av at noe kan være galt...er min 11 uke,og har ikke hatt noen problemer,ingen blødninger,ingen smerter i magen eller noe,var til legen for to uker siden,på vanlig førstegangskontroll,der jeg tok alle slag prøver,urinprøve,gu,og blodprøve,og legen sa at alle prøvene var fine...har heller ikke fått noen brev eller telefoner at de andre prøvene jeg tok ikke stemte...men likavel er jeg livredd for at man ikke skal finne hjertelyd eller noe...er så shit lei av å bekymre meg sånn...er så redd for SA eller MA...noen andre som kan dele sine erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet AKKURAT hvordan du har det... Jeg er i min 12. uke og er kjempe redd, nesten hele tiden.. jeg har vært på tidlig ul og da så jeg at hjertet slo, men likevel så er jeg kjempe redd, hovedsaklig for ma.. synd du ikke hadde nicket ditt framme for da kunne vi ha snakket over post.. jeg har ikke fått tatt noen prøver enda, men jordmor sa at alt så normalt ut under ul... kjempe slitsomt å hele tiden være så bekymret. leser statistikken hele tiden og prøver å holde motet oppe... Er så redd for å miste den lille eller at noe skal være galt med spiren min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen;) fint at noen andre også har det slik...føler meg litt alene,selv om samboeren min støtter meg kjempe masse...vært fint å hatt noen å postet med,hvor gammel og hvor i landet er du fra da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Skjønner godt hvordan du har det! Slitsomt det der...Men nå har du jo kommet til din 11.uke og næremer deg 2.tri med stormskritt, og det lover jo bra! :-) Siden du ikke har hatt blødninger eller andre komplikasjoner er det veldig liten sannynlighet for SA nå. Da jeg mistet i sommer var jeg i 6.uke og legen fortalte at det er mellom uke 4-8 de fleste aborterer. Det er den mest kritiske fasen for embryoet for det er da grunnlaget for alle organger skal dannes. Etter uke 7 har hjertet begynt å slå, og da er oddsene for at det skal gå bra rimelig gode. Men jeg synes du skal be om henvisning til ul hvis du bekymrer deg veldig, kan hjelpe når du får se hvordan det står til med den lille der inne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...