Lulu-Jenta Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Jeg og samboeren min har nettopp komt igjen fra sykehuset, og jeg må si at ALLE de som er i tvil om det er lite liv i magen bør ringe fødeavdelingen! Når jeg ringte fikk jeg beskjed om å reise dit med en gang, når jeg kom dit så målte de hjertelyden i en halv time..Å d såg kjempe fint ut Fikk til slutt to små spark..På tide! Etterpå så tok de ultralyd for å sjekke bevegelsen, og målte at bebisen var normal i vekst, fostervann osv.. KJEMPE deilig å vite at alt står bra til! Jordmoren lurte på hvorfor jeg ikke hadde tatt kontakt med en gang, og sa at neste gang så måtte jeg ringe viss det var noe som helst jeg er i tvil om! Takk for de som svarte på innlegget mitt, det motiverte meg faktisk til å ta telefonen som jeg har drøyet såå lenge, FYFY til meg!! Klem fra
ma-ho Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Det va bra at alt var bra med babyen, jeg har fått vite en gang for mye en for lite.Men så vil an jo helst ikke være hysterisk heller da.
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Kjempe bra at alt sto bra til, ringer med engang neste gang da skjønner jeg:) Klem
Lulu-Jenta Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2007 Nei jeg tenkte selv at jeg ikke ville vere en av de hysteriske, å det er jeg ikke heller!! Fikk streng beskjed at neste gang skal jeg ringe med en gang..Viss d skulle vere noe. Angrer ivertfall Ikke på at jeg nå sitter her å vet at bebisen min har det bra:)
Lulu-Jenta Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2007 Nei neste gang er jeg ikkje i tvil om gva jeg skal gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå