ma-ho Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 4 dager over no og ingen tegn på at noe skal skje, begynner og bli ganske lei. Har sex en to ganger om dagen men ingenting skjer.
ett til! Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 jeg føler virkelig med deg..! jeg har fortsatt 6 dager igjen,men sånn som det kjennes ut nå så blir et ikke så veldig mye action framover nei.. det er liksom ingenting spesielt man kan gjøre heller.det er jo alle disse "gode" rådene,men om de virker eller ikke er ikke godt å si. jeg ønsker deg lykke til og en snarlig fødsel for oss begge!
abc123 Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 babyen kommer når den skal:) jeg har litt under tre uker til termindatoen, og jeg håper babyen holder seg inne litt til, gleder meg selvfølgelig til å se babyen min, og det får jeg jo innen ca 5 uker uansett, så skal kose meg nå og slappe masse av før han kommer. men skjønner jo godt om du har plager, eller at det føles veldig tungt nå på slutten, at du gjerne vil ha babyen ut!!! jeg har vært kjempeheldig, ikke hatt noen plager og føler meg ikke veldig tung heller, så jeg stresser ikke....
Ella og tre små blå <3 Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Du har min dypeste sympati! :-) Fortsatt 5 dager til termin her da, men skulle virkelig ønske at ting kunne skje snart! Prøver å kose meg og nyte de siste dagene, men er så utålmodig blitt! Tung og utålmodig.... Har i likhet med deg prøvd oppskriften med sex minst to ganger om dagen, men fortsatt resultatløst... La oss håpe det blir fødsel på oss begge to snart! Lykke til i alle fall :-)
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Jeg går nå inn i 4 dag over termin..sukk-.- håper han kommer snart..
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 5 dager over her:( kjeeedlig!!! er kjempe lei selv jeg:( *blåser over litt fødestøv og håper på at du føder så fort som mulig ********* hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå