Gå til innhold

Lyst til å ta opp et rystende tema fordi det er viktig


Gjest

Anbefalte innlegg

Dette er et tema hvor jeg mener man bør ta sine forhåndsregler og deretter tenke minst mulig på det(slik som med feks. krybbedød). Beklager hvis jeg støter noen nå, men det er godt ment:

 

Jeg råder dere til å ikke legge ut bilder av barnet deres nakent/halvnakent på nettet, verken her eller andre steder. Jeg har hørt dette rådet i media, og grunnen er at det til alles avsky finnes mennesker som går rundt på denne kloden og tenner seksuelt på barn. Jeg har alltid tenkt at dette umulig kan gjelde så små barn som babyer, men det gjør det jo sjokkerende nok. Disse syke monstrene av noen mennesker kan finne på og laste ned vanlige fine barnebilder de finner på nett og manipulere/misbruke dem. Tanken er kvelende og kvalm, men jeg har blitt fortalt at sånn er det. Sjansen er kanskje ikke stor, men den finnes. Sånt er forståelig nok noe man ikke nødvendigvis tenker over når man er stolt og vil vise hele verden bilder av det nydelige barnet sitt. Men dette er iallefall min oppfordring, for tanken på at disse svinene skal benytte seg av bilder av barnet mitt og selvfølgelig andre barn gjør meg fysisk kvalm.

 

Jeg er generelt imot dødsstraff, men alt seksuelt misbruk av barn gjør meg så fortvila og rasende at jeg nesten mener slike udyr burde blitt drept langsomt og ekstremt smertefullt. Men det er nesten for bra for dem.

Kjenner jeg er forbanna nå..

 

Uansett, beklager at jeg fikk deg til å tenke på dette temaet. Men jeg synes dette er viktig.

 

Legger det ut på småtroll også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ikke legge ut hjemmeside adressen deres i hytt og gevær!!

 

Dette har jo vært oppe før på denne siden (Dib) da en hadde stjålet noen bilder fra andre og laget seg en falsk hjemmeside, for så å hevde at den lille hadde dødd..

Det er jo helt grusomt hva andre kan finne på å gjøre med dine verdifulle bilder, så vis varsomhet når det gjelder internett generelt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Har lagt ut siden min flere ganger på Dib, men sluttet med det nå. Lagt den ut her en gang også. Har passordbeskytta den og ingen halvnaken/nakenbilder. Men man kan aldri være sikker!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, det er helt skrekkelig at det finnes mennesker som virkelig kan misbruke (bilder av) små barn...

 

Jeg har reflektert over temaet, så jeg prøver å tenke over hvilke bilder jeg legger ut på hjemmesiden min. Har lagt ut noen bilder av gutten min der han bader, men der har jeg hatt strategisk plasserte vaskekluter... Det er jo så synd når noen kan finne på å misbruke sånt. Har også diskutert det med mannen min før jeg legger ut bilder, han er nå enig med meg i publiseringen av bildene...

 

Samtidig så har jeg ikke lyst til å bli styrt av disse menneskene. Slik som her inne som vi prater, for alt jeg vet så kan jo en eller annen "gris" gå inn her. Men jeg prøver å ikke tenke det, jeg har jo lyst til å være stolt mamma og vise frem gode bilder av gutten min... Så da har jeg valgt å legge ut adressen min her f.eks, risikoen for at noen misbruker det er heldigvis liten, så "fortrenger" jeg at det kan skje noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...