Gå til innhold

Mat,mat og atter mat!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiser og spiser hele dagen, men blir aldri mett. Er det flere som har det slik? Må spise iallefall hver andre time. har lagt på meg 3 kg, er nå i uke 10. Ser mørkt på dette om det skal fortsette slik, blir jo som en hvalross til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 11+4 og har totalt mistet metthetsfølelsen jeg, er sulten heeeeleeee dagen... av og til klarer jeg ikke å vente en time en gan før det er helt hult inne i magen min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det sikkert fordi dere trenger mer mat. Og det er jo fint at det er mat dere har lyst på, og ikke diverse andre ting. Det er forskjellig hvor mye vi går opp, og når vi går opp fordi alle kropper og svangerskap er forskjellige. Og vektoppgangen kan gå i rykk og napp, så selvom du har gått opp 3 kg nå er det ikke sikkert økningen fortsetter like raskt. Spis når dere er sultne, det er nok et tegn fra kroppen om at den trenger maten. Men man kan jo godt passe på at det man spiser er passelig sunt.....

Når begynte dere forresten med økt sult/lyst på ting? Jeg er i uke 5 og venter spent på å se hva slags symptomer jeg kommer til å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 11+4 og min sult startet for ca 1 uke siden.. før jeg ble helt syk etter mat, kunne jeg føle sulten men når jeg begynte å spise ble jeg mett med en gang, det hadde jeg fra 8-10 uke... Spennende å se hva det neste blir... hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...