*Angelface* Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Er det flere enn meg som sliter med tørre lepper om dagen? Har brukt ALT av lepsyler, men ingenting virker..
*RutIetutt* Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Jeg slite med det samme - eneste som funker på meg er Eigh hour crem fra Elizabeth Arden - prøvd den?
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Sliter med det samme, tørre små flak på leppene hele tiden. Men har brukt Shea butter fra Loccitane innimellom, blir veldig bra etterpå, men hvis jeg glemmer det en dag er det like tørt igjen.
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Eg brukar Synalar Crem når det blir for ille (min meksikanske vidunderkrem) og elles brukar eg Blistex Relief Cream (den kvite tuben du kan kjøpe på apoteket, hugsar ikkje om den har eit anna norsk namn)
juzza Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Ja, har så vondt!! Prøver alt mulig. Mentholatum, Eight hour cream, vaselin og diverse kremer! Går aldri helt bort!
Jomfru79 Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 prøv en uten olje... Lypsyl inneh olje, o det er ikke sunt . Den normale prod av fett stopper opp, fordi den hele tiden blir tilført olje fra eks lypsyl. Lypsyl er vanedannende.. Prøv å finn en uten olje i, da vil det etterhvert hjelpe..
*Angelface* Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2007 Hmm..ja, det er ikke greit...Har tørre flak og sprekker hele tiden...Ser jo ut som jeg har fått en på kjeften:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå