Maigutt07 + maijente10 Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Har nesten bestemt meg for den vogna, men er det noen som kan hjelpe meg med ros og ris til den, slik at det blir lettere for meg og sammenligne den i vogn- jungelen?...
juni-77 Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Har brukt denne vogna i ca.5 mnd, og er veldig fornøyd. Men er jo noen "minusting" ved denne vogna oxo,som så mange andre. 1.Når du slår den sammen for å legge i bilen,så blir den veldig fort oppskrapa i stativet/chassiet... 2."Baggasjerommet" er ganske lite og trangt og ikke så lett å få putta ting under. 3.Ikke luft-hjul,men synes egentlig ikke d gjør noe.Hadde lufthjul før,og kan ikke si at jeg savner dem...Må si at jeg var klar over alle disse bakdelene før kjøp, men alt d positive veier opp for dette,og jeg er kjempefornøyd med trilleegenskapene på denne vogna+at den fins i alle slags farger. Ikke nøl,kan trygt anbefales =)
It's all about me Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Må si at selv ville jeg ikke hatt noe annet enn lufthjul, barnet har det mye bedre da hvis det trilles på humpete underlag som f.eks brostein eller isete vei. Men til Teutonia har du mulighet til å kjøpe ekstra lufthjul, det hadde jeg uten tvil gjort da. Ellers er den som juni-77 over her sier en god vogn å trille, men det er utroligtrangt å legge ting i kurven under, kan være irriterende hvis du handler mat når du er ute og triller. Ellers er den ikke den letteste akkurat og blir stor sammenlagt.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Hei... Jeg har akkoratt vært å kjøpt denne vogna.. Syns den er så fin :-) Hadde egentlig ikke vurdert denne vogna, skulle ha Teutonia Mistral.. men fallt pladask da jeg så den i butikken. Den er så utrolig god å trille. Har kjøpt svart. Hvilken farge tenker du på? Det jeg tenkte litt på, var at styret ikke er vendbart.. men den luksusen hadde jeg ikke da jeg hadde baby sist heller såh... Enn kan jo lett snu sitte - innsatsen. Lykke til med vognvalget :-)
physio Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Hei! Har denne vognen selv og er kjempefornøyd med den både til shopping,asfalt, grus og i skogen! MEN her vi bor er det vanvittig med snø om vinteren og det tror jeg må være noe av det eneste denne vognen ikke takler helt... Skare og hardpakket snø går helt fint men løs kram snø og slaps som det er MYE av her fungerer den dårlig på... Bortsett fra det er S3 en SUPER vogn! NB! min ligger ute på nette på finn.no om det skulle være interessant...http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=9258859&sid=4aF0WeAlq224094&pos=83&tot=1254&page=4... Villig til å gå litt ned i pris ved hurtig avgjørelse eller man kan få med Teutonia stelleveske i den samlede prisen... Denne er også blå....
It's all about me Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Kan man ikke det? Var sikker på det jeg siden det ligger ute som ekstrautstyr på Teutonia sin hjemmeside. Da ville jeg iallfall aldri ha kjøpt den.
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Eg har også den vogna og er godt fornøgd med den, bortsett frå på slaps og mykje snø. Og at det er vanskeleg å legge ting i lomma under vogna. El. har eg ikkje noko å utsetje på den.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 vi hadde mistral med lufthjul da sjarmtrollet var baby. solgte den og kjøpte s3 etter litt over 1 år. ALDRI følt at lufthjul er mer behagelig enn hjulene på s3`en! ser ikke ut til at gutten merker store forskjellen heller!
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2007 Tusen takk for mange nyttige svar:) Her jeg bor er det nesten aldri snø, så det blir nok ikke noe problem. Noen som vet hva vogna koster til fullpris? Og hvor mye billigere 2006-mod i fullpris er enn 2007-mod? Litt kjekt å vite fullpris hvis jeg evt skal kjøpe den på salg eller brukt.
Silverpilen Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Hmmm, jeg har litt ris til Teutoniaen.... Synes forhjulet er noe herk! Ok å bruke svinghjulet på kjøpesenter, men det er ikke så ofte ellers at jeg setter det på. Ulempen med muligheten til å svinge forhjulet er at låsen blir litt slapp etterhvert slik at vogna skjener ut til den ene siden på rette strekninger. Har hatt problemer med at forhjulet "låser" seg opp hvis jeg kommer feil ned på det fra fortau etc. Utrolig irriterende... Har byttet ut understellet en gang, så jeg tror ikke det er noe spes med bare min vogn... Bortsett fra dette liker jeg den. Den er lett og lun for tassen å ligge i.
physio Skrevet 30. januar 2007 #12 Skrevet 30. januar 2007 Hei igjen! 2006 modellene som er kjøpt på høsten har det nye 2007 understellet slik jeg har forstått det. jeg gikk inn på Teutonia.com og kunne ikke finne noen forskjeller... Kanskje andre farger... Sikkert lurt å høre med forhandlere for sikkerhets skyld. Bare sportsvognen i seg selv kan man nå få for 5200,- ny mener jeg å ha registrert. Men hvis 2006 modellen er lik 2007 modellen betyr vel det at man kan gjøre et røverkjøp brukt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå