fire i familien Skrevet 28. januar 2007 #1 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg får prøve meg litt på jobb!!!! Minsten er snart 1 år og permisjonen er over.Og bekkenet er blitt så mye bedre at jeg skal få prøve meg på jobbGleder meg helt vanvittig. Tre dager i uka sånn i starten hvertfall. Håååååper at det går greit :-) Litt redd og veeeldig spent !! Blir nok ikke særlig behagelig å jobbe den første tiden hvertfall. Blir fort sliten i rygg og bekken av å stå og gå og å sitte på harde stoler.....men hvis bare ikke bekkenløsningen, og låsningene i bekken og rygg blir værre så skal jeg nok komme meg gjennom dagene. Regner jo med at jeg blir mindre sliten etterhvert når kroppen blir vandt med belastningene. Gleeder meg sånn til å få begynne - men er samtidig litt redd for at jeg syns det er så kjekt at jeg ikke stopper i tide hvis det ikke går så bra.....og jeg vet ikke helt hvor mye jeg bare må tåle av smerter på jobb.......??? Så jeg går en spennende tid i møte, og jeg satser på at det går bra og at jeg litt etter litt blir enda bedre slik at jeg kan gå opp i stilling. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7983671-n%C3%A5-blir-det-spennende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå