*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Så skal jeg begynne å jobbe.... SNUFS!!! Det har gått så fort denne tiden med snuppa... Vil være hjemme MYE lenger jeg! Om 6uker skal hun ut i barnehage..., lille snuppa mi.... Er vel bare en ting å gjøre da.. Bli gravid igjen, og en ny permisjon (hihi)
Lindis :-) Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Uff.. Tiden går alt for fort.. Har heldigvis litt tid igjen, begynner etter påske, og det kommer til å bli kjemperart! Tenk at det snart er ett år siden tuppene våre ble født.. SPRØTT..
mamma_til_Thea Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Snuppa mi er 9 mnd gammel. Har alt gidd jobben beskjed om at jeg har tatt meg 1 år til med permisjon for å vere hjemme med henne. Er fortsatt så mye som skjer med utviklingen hennes og det vil jeg ikke gå glipp av for en ting i verden!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2007 Huff, skulle ønske jeg og kunne vært hjemme lenger... Men sånn går det dessverre ikke nå... Men men! Fikk hvertfall beskjed om plass i familiebarnehage i dag da=)
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Uff, vet hva du føler... Skal selv ut i jobb igjen ganske snart (neste mnd faktisk).. Men men, man må vel bare innse at de blir større fortere enn vi aner... Flott du fikk plass i fam. bhg da.. vi har ikke søkt om plass før nå med oppstart i august, så jeg krysser fingre og tær for at vi får plass.. Asker er jo ikke den verste kommunen når det kommer til bhg dekning, men ikke den beste heller...
Sassy. Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Jeg begynner på jobb i dag,og er kjempetrist,har lyst å være hjemme minst ett år til :-( Heldigvis jobber jeg deltid,så det blir ikke mer enn 2-3 dager i uken,og vesla skal være hos mormor når jeg er på jobb,og det er veldig godt. Storegull begynte i barnehage da han var 7 måneder bare,og jeg vil ha vesla hjemme litt lenger så sant jeg har mulighet til det :-) He he,og ja,du, får bare bli gravid igjen,og ha ett år til permisjon :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå