Gå til innhold

April: Kan jeg spørre dere om dette?

Rasko

Anbefalte innlegg

Hva veier dere? Ble så nysgjerrig etter den veie-tråden til slankerne. Dere kan selvfølgelig svare anonymt.

Selv veier jeg 70 kg, og har gjort det de siste årene (med unntak av da jeg ventet lillegutt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veier 72-75kg (varierer litt) og har gjort det siden året etter jeg gifta meg (ekteskapsfett, ja, hehe). Men skal på et eller annet tidspunkt tilbake til førekteskapsvekt på 60-64.... *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg ikke er gravid er jeg en plass mellom 62-64kg, var 62kg før jeg ble gravid med lillegutt,og 64kg nå når jeg ble gravid med nr 2, hadde da vært nede i 60kg under amming med lillegutt,raste ned i vekt da,så nå når jeg ble gravid var jeg 64kg,og trivdes med det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk og gru så små dere er - nå fikk eg ikke lyst å si hva eg veier.

Nå følte eg meg stor. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo i utgangspunktet en "bøtteknott"... Liten og tynn. Før jeg ble gravid med lillebror i magen, var det 46 kilo fordelt på min 156 cm korte kropp. Var nede i 43 kilo en periode mens jeg ammet Sondre, og det var ikke pent. Gikk faktisk til legen fordi jeg var bekymret for vekten! Selv om jeg spiste masse, gikk tydeligvis litt VEL mye av næringen og fettet til melkeproduksjon - ikke rart Sondre var nesten 10 kilo da han var 5 mnd! På helsestasjonen spurte de om jeg foret ham med fløte...

Nå 8 dager på overtid veier jeg 64 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker å være anonym nå.

Jeg veier ca 80 nå og har som mål å gå ned til 70, da har jeg enda noen kilo til, men de sitter så godt at jeg tror jeg sier meg førnøyd da. Er ikke så høy, bare 162, men har aldri vært veldig tynn og har heller ikke det som mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ca 60kg før jeg ble gravid, hadde allerede gått opp to tre kg tidligere den sommern..

Sist jeg veide meg var jeg 66kg, og jeg er 166cm.

Jeg har begynt å trene fordi jeg vil stramme opp mage rompe lår, la på meg 25 kg i svangerskapet og det har satt sine spor.. Så jeg vil presisere at jeg ikke vil slanke meg, men stramme opp kroppen, bli i bedre form og få ett sunt kosthold... Da får jeg sikkert mer energi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig nede på 75 kg og går sakte men sikkert ned (endelig).

Og fre 1 februar skal jeg begynne å trene (har jeg en visjon om iallefall) hehe.Målet mitt er å kunne gå ned til minst 70 kg, så får vi ta det der etter.

Skal nemlig i to bryllup til sommeren og jeg har sett meg ut en fin kjole jeg vil ha,men som jeg ser ut som en gris i trikå hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...