Gå til innhold

Når skal dere på ordinær UL? Og vil dere vite kjønnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ennå ikke fått time men regner med det blir i løpet av mars en gang!! Gleder meg!!!=) Vi skal også vite kjønn....det er samboer som vil det, og siden jeg har to barn fra før som jeg ikke viste er det bare rett og rimelig at han får bestemme med sin første!!!=)

Annonse

Annonse

skal på ultralyd 8.mars og me vil veta kjønnet ja. Har både gut og jente fra før og synst da kan vera greit å veta ka kler o.l. eg skal finne fram, vaske osv. Gler meg:) Og blir nok litt skuffa viss dei ikkje klarar å sjå kva kjønn det er......

Var på ultralyd i går jeg:) Helt fantastisk. Dere må glede dere.

Grunnen til at jeg var så tidlig ute er at jeg har så uregelmessig mens slik at fastlegen satte termin til 1 juli...men det ante meg at det blir en august baby.

Er ca 14 uker på vei (da ble endelig det avklart) og skal tilbake 28.februar for å få fastsatt termin, for det var det visst for tidlig å se.

Men alt stod bra til, hjertet banket og det så ut til at den lille bare lå og koset seg. Merkelig hvor mye man egentlig kan se på så små fostre, vi så til og med fingrene. Skjønner det egentlig ikke helt.

Gleder meg til å se neste gang og endelig få vite når termin er. Vi har jo levd helt i uvisshet hele tiden frem til nå. Vi skal ikke vite kjønnet, vi elsker overraskelser. Min kjære er sikker på at det blir en gutt, for han får visst bare gutter (første barn på vei nå så hvordan han vet det aner jeg ikke...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...