Stolt mamma! Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Skreiv til deg inne på spå siden på Dinbaby for enstund siden. Du så på meg og hadde ufattelig mye rett! Jeg var gravid helt fram til torsdag... Da var jeg hos legen og da så han at hjerte hadde sluttet å slå.... Kom som et sjokk ettersom det bare var 10dager siden eg va på ul og så både at fosteret beveget seg og at hjerte slo! Men men, ble lagt i narkose og fikk utskrapning samme dag. Det var en helt forferdelig opplevelse! Skulle gått inn i min 12uke nå.... Men nå gjelde deg å se framover og tenke positivt! Nå skal vi bare vente 1syklus, så kommer jeg nok inn her igjen! Men da håper jeg jo at du har komt deg over til 1.trimester!!! Skal krysse fingrene for deg! Du må gi beskjed når testen e tatt!! Klem fra meg (tidligere nick - stine31)
Lillegull og spiren Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 nei så leit,,ja jeg husker jeg spådde deg gravid.. det var trist å høre.. Håper det sitter en spire hos deg snart. masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå