Gå til innhold

Juni: flere småtiser her som spiser brød i stede for grøt?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gir litt brød til lunsj sammen med frukt. har bare gitt leverpostei.

hva annet kan man gi?? som ikke er meieriprodukt ? og ikke for mye salt i???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias får brød til enten lunsj, eller kvelds. Han har hittil bare fått leverpostei...vet liksom ikke helt hva annet jeg kan smøre på:) prim skal vel være greit?!?! Prøver å finne noe om dette inne på dib...men finner ikke info gitt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg også skal prøve prim. han har vært litt uinteressert i brød de siste dagene. eller generelt vært lite interessert i mat til lunsj...

han klarer jo knapt å sitte rett veien i stolen sin når han skal spise:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassen min spyr opp grøten hver gang! MEN skive elsker han. spesielt med leverpostei........ hvorfor spiser ikke deres barn grøt? liker det ikke eller spyr de det opp igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gir grøt morgen og kveld. han var så ivrig på brødskiva mi, så lot han smake litt. derfor gir jeg han litt brød til lunsj. får sammen med frukt. han elsker brødskive, eller gjorde det i allefall! litt dårlig i matlysta for tia. men det går vel over! han vil helst ha full fart på gulvet..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillemann får skive med leverpostei. kyllingpostei. banan..syltetøy ( appelsinmarmelade) har fått smakt med skinke og bacon ost....spiser ei skive til lunsj og ei til kvelds og litt frukt etterpå..hvis han vil ha-----

Lillemann får skive siden han ikke tåler nesle grøten og at det ble litt for tungvindt å koke grøt selv til hvert måltid...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det brødskive med leverpostei, prim eller skinkeost til frokost. Tror han synes det er godt å ha noe å gnage litt på med tennene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan begynte dere å gi skive?

Her har jeg prøvd i en måneds tid, ganske så små biter og med og uten pålegg. Men han liker det ikke, eller han vl gjerne ha da, men klir bare og setter det i halsen enda! :(

Virker som om han begynner å bli grøtlei.. så hadde vært kjekt å få begynt ordentlig med skive nå!

Ellers pålegg jeg brukte til storebroren når han var så liten var leverpostei, prim, kun smør, også smurte jeg av og til fruktpure på skiva, smøreost også brukte vi etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta her får brød da hun ser ut til å ha melkeallergi. Kaster opp og får utslett i ansiktet. Og i det meste av grøt er det tørrmelk... dessverre.

 

Hun får brød med leverpostei, bananmos eller med eplesyltetøy som mormor har laget. Ikke lett å finne pålegg uten melk i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin har smakt leverpostei, kaviar og diverse smøreoster. Naturell smøreost er favoritten, men han klarer seg godt med bare smør også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...