Gå til innhold

Når forteller dere om graviditeten til familie og venner?

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å iallefall vente til jeg har vært hos legen den 5 feb. Skal da angivelig være ca 7 uker på vei.

Merker jeg sliter med å tie, har lyst å rope det ut!! Kjenner det klør hver gang jeg snakker med familiemedlemmer. Er kun bestevenninnen som vet, så det hjelper jo litt på.(og self. sambo:))

Fortsetter under...

Vi venter til vi nærmer oss 12 uker, men har sagt det til aller nærmeste venninner og et par på jobben som jeg ser hver dag. På den ene siden er det nærmest UUTHOLDELIG å holde tett. På den annen side er det fælt å ha sagt det til "alle", dersom -gudforby- noe skulle skje, slik at du må gå å ta i mot gratulasjoner fra bekjente i uker etterpå.

Det er i hvertfall sånn vi har tenkt.

Ser klart den fordelen med å ikke si for mye, og vi venter nok en stund med å "rope" det ut, selv om nærmeste familie får vite det noe før..

Hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig å holde kjeft. Er så stolt og lyst til å fortelle alle:)

Vi fortalte det til de nærmeste med en gang testen ble positiv. De visste at vi prøvde, så de var veldig nysgjerrige. Andre derimot, som jobben etc må vente litt lenger før de får vite noe. Det var godt å få delt det med noen, og jeg så ingen grunn til å vente med å si de til de som står meg nærmest. Og går det galt, så har jeg jo noen å snakke med om det også......

Hei hei... med nr i så fortalte jeg det ikke til en sjel før jeg var over 12 på vei. Men denne gangen har jeg vært dårlig fra den dagen egget festet seg(føler det sånn iallfall) så jeg følte at jeg var nødt itl å si det til de nærmeste og jobben. Men ho eldste er snart 8 så ho har sagt det til klassen he he. ingen tør å spør for alle tror sikkert bare jeg har lagt på meg litt he he he

Annonse

Vi sa det til foreldran vårres og søsken i uke 10, til det nermeste venneparet vårt i uke 12. Sa det til sjefan på jobben i uke 10. Men venter med å offentliggjøre det til æ har vært hos jormor og hørt hjertelyd, da e æ 14+ 2.....

Men har kjempelyst til å fortell d til alle, men føle vi må vent t vi e sikker på at d e nå liv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...