Gå til innhold

Plutselig ble det så masse skriking.....

Anbefalte innlegg

Jenta vår er ca to og en halv måned og har vært et eksemplarisk barn fram til nå. Plutselig for fire dager siden har hun hver kveld satt i gang med å skrike helt utrøstelig i 20-30 minutter helt til hun sovner. Det høres voldsomt og brutalt ut og vi skjønner ikke helt hva det kan være. Muligens luft? Noen som har opplevd liknende og evt hvor lenge har det stått på for dere? Ideer om hva det kan være?

PS benytter sjansen til å sende ut en tanke til de stakkars foreldrene rundt om i landet som sliter med kolikkbarn.. Det skulle vært gratis ferietur til dem alle etter at kolikkperioden er over!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Min gutt er bare 3 uker da,men er akkurat slik som jenta di,og det sies jo at det ofte er kveld og natt de får luftsmerter vet ikke hvorfor.

Han begynner somregel i leggtiden,og du kan nesten se om det er luftsmerter,det kan iallfall jeg se på gutten min for han spenner med beina,strekker dem ut når han får knip.

pleier og vare 30 min ca,går da og bærer han,bysser og maserer,fikk et godt råd om og legge han på rygg og "gå" med beina,slik at lufta kommer ut..

Det er slitsomt og høre på men jeg er like mye lei meg for di jeg syntes så synd på han,men skal ikke si noe,for han er såååå snill,tenker på dere som har kolikkunger,det må være slitsomt det,enig med martemamma der at dere skulle hatt en gratis ferie etter kolikkperioden.

Hei.. Tenkte bare jeg skulle fortelle at vi oppsøkte en Manuell terapeut med Marte etter råd fra flere venninner. Etter en konsultasjon der terapeuten trykket endel på rygg og mage, fikk vi med oss hjem en helt ny jente. Det var rett og slett helt fantastisk. Jeg forstår enda ikke hva det var hun gjorde, men det funket i allefall. Konsultasjonen var gratis ettersom Marte er under 12. Anbefales på det sterkeste!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...