Litenspire *150711*høygravid Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 men idag etter en ørliten temp. oppgang og et kvalmende møte med morgenkaffen fikk jeg endelig se det blå krysset igjen. Riktig nok det svakeste blå krysset jeg har sett, men det holder vel det. En strek er vel fortsatt en strek? Tester igjen i morgen med morgenurin med håp om et litt mer slagkraftig kryss. Positiv test, jeg er gravid dere... så utrolig glad, god dag dette har vært. Vår egen lille søte hemmelighet. Litt nervøs er vi jo naturligvis, men prøve å ikke fokusere på det, må tenke positivt nå. Jeg er skikkelig kvalm innimellom og det er betryggende. Det er fantastisk, jeg håper nå at dere kommer etter i tur og orden... Stor og god klem til alle de støttende, fantastiske, oppmuntrende og positive jentene her inne. Dere er til uvurderlig støtte for mange..... *********************************BABYSTØV************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** til alle som trenger....
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Dette var fantastisk lesning Liten spire MED spire C";) Jeg gratulerer !Tromme solo og trompet fanfare til deg ! Så fantastisk at du har tissa blått ! Lykke til med svangerskapet ! Stjeler med meg en beskjeden dose babystøv jeg,i håp om at det vil gjøre sin nytte her i heimen C";) Klem fra
gull-ønske Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Enig i at dette er helt fantastisk lesning! Du fortjener å lykkes hele veien denne gangen Litenspire! Jeg GRATULERER og ønsker deg et fint svangerskap!!!!!!!! Vi gleder oss med deg!
martine68 Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Så koselig lesning da. Skjønte at det var noe på gang hos deg da jeg så du hadde tempstigning. Er en smule missunnelig nå ja men unner deg dette av hele mitt hjerte. Suger godt inn av babystøvet og håper det blir min tur snart. stor gratulasjonsklem fra
Dolly Duck Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Gratulerer så masse liten spire MED spire!! =) Dette var jammen gode nyheter! Jeg gleder meg med deg! Lykke til i hele det NI MÅNEDER lange svangerskapet! Suger til meg en dose babystøv til pergokuren!! hihi Stor klem fra
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2007 Tusen tusen takk jenter. Så koselig med alle gratulasjonene. Nå har jeg forandra nicket mitt, tenkte jo ikke på det med en gang, er jo litt uvirkelig hele greia enda...
Cosima Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Gratulerer så mye )))))) Fantastisk morro, og et herlig nytt nick du har! Håper du får en deilig tid fremover, og at kvalmen ikke blir for plagsom. Gratulasjonsklem fra
mamamimmi Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Hei og gratulerer! Så fikk vi alle her en riktig GOD kveld med denne glameldning! Så fantastisk koselig for dere! Stor klem fra
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 JIPPI!!!!!!!! ))))))))) I dag har jeg fulgt spent med inne på denne siden etter siste nytt fra deg og martine Og det var så fantastisk å lese dette her!! Nå ble jeg kjempeglad ))) Det er plass til deg ved siden av meg i sofaen, og jeg gleder meg til å sitte og skravle med deg femover Stoooooor gratulasjonsklem fra meg
maritmora Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Gratulerer litenspire spirer igjen! Flott nick! Det er så hyggelig når det lykkes for noen innimellom, da får liksom alle et lite løft. Gleder oss til å komme etter deg opp i sofaen. Lykke til med alt=) Stor gladklem fra
wimbom Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Åååååå......så koselig!! Gratulerer så mye.......og masse, masse lykke til videre! Klem fra
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2007 Tusen takk Smugs! Så koselig at du er innom. Jeg kommer nok listende inn i sofaen etterhvert, jeg vil veldig gjerne sitte der og skravle med deg jeg. Du ligger et par uker foran meg i løypa du, veldig koselig om vi kan følge hverandre opp etterhvert, mens vi venter på resten av gjengen som kommer rennende i løpet av noen uker... klem
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. januar 2007 Tusen takk! Det var vel da jeg fattet mistanke også Martine. Jeg hadde jo noen symptomer også, men det er ikke så lett å vite hva som er hva når man er syk. Når influensaen gikk over men ikke symptomene, og tempen steg....ja da...û Håper du snart kommer etter!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 29. januar 2007 Tusen takk for alle koselige gratulasjoner! Det er veldig stas og jeg er en smule lettrørt kan du si. Idag var krysset fint og blått, og kroppen sier tydelig i fra at her skjer det noe. Nå prøver jeg å senke skuldrene etter beste evne, slappe av og nyte dagene. Det kribler av glede for hver kvalmebyge...(enn så lenge) Vi vil prøve å holde hemmeligheten for oss selv litt lenger denne gangen. Spesielt for ungene, selv om de taklet alt veldig fint sist, velger vi å være litt mer varsomme. Jeg tviler dog på at min mann klarer det, han er så stolt, og gav små hint hele dagen igår i familieselskap. Folk lukter lunta lett når det gjelder sånne ting... Jeg henger her litt til jeg dere, og prøver å få med meg flest mulig til "the other side"... god klem og mange takk fra
sara66 Skrevet 29. januar 2007 #16 Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer litenspire!!! Supert med enda et blått kryss her på siden!!! Lykke til videre! )
Pandura Skrevet 29. januar 2007 #17 Skrevet 29. januar 2007 Et rungende Hurra og GRATULERER! Her i sofaen er det plass og varmt og godt. Ta med alle symptomene og strikketøyet og kryp over når du kjenner jeg deg klar for det, det er i ferd med å svinge seg opp på gravid i moden alder også. Og alle dere andre; Det er gooood plass i sofaen, og jeg gleder meg til å se dere andre komme over etterhvert!
skifer Skrevet 29. januar 2007 #18 Skrevet 29. januar 2007 Så flotte nyheter da litenspiremednyspire:) Håper alt går kjempefint denne gangen. Masse lykke til klemmer fra Skifer.
atpåklatt08? Skrevet 29. januar 2007 #19 Skrevet 29. januar 2007 så flott å høre denne gangen går det nok bra lykke til!!
Beth Skrevet 29. januar 2007 #20 Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer både med spire og nytt, flott nick! Du hører av deg iblant likevel, ikkje sant? Lykke til i sofaen på gravide gamlingar! Klem frå
nungo Skrevet 29. januar 2007 #21 Skrevet 29. januar 2007 Åh, kjære deg - dette var skikkelig fantastiske nyheter! Gratulere så mye litenspire MED spire!!! Vet at det har vært en lang og vanskelig vei for deg så jeg skjønner om du svever litt akkurat nå. Kunne (næsten) ikke blitt mer glad om det var meg selv, og jeg under deg virkelig dette. Må held og lykek følge deg på veien over til gravid-moden alder og gjennom et langt og flott svanegrskap - du har en fantastisk tid foran deg! Dette trengte vi virkelig - både du og Smugs gir håp for oss andre! Masse gode klemmer fra meg :-)
evigoptimist Skrevet 29. januar 2007 #22 Skrevet 29. januar 2007 GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!! kjempedeilig å høre at du har fått det til.-))) Suger til meg babystøv og satser på at vi kommer etter. LYKKE, LYKKE TIL!!!
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 29. januar 2007 #23 Skrevet 29. januar 2007 Så moro! Hipp, hipp hurra! Vi gleder oss alle med dere :-)
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #24 Skrevet 30. januar 2007 Tusen takk jenter, det gjør så godt med alle lykkeønskningene... Nå ønsker jeg bare at mange kommer etter.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #25 Skrevet 30. januar 2007 Kjære Dolly, nå håper jeg pergoen gjør susen og at spiren sitter som et skudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå