Gå til innhold

Har begynnt å blø:o((((((((((((((((((((((((((((((((

Anbefalte innlegg

Ja i dag kom mensen, akkurat på samme dag som sist. Er ikke så voldsomt enda men nok til at dette føles håpløst.

Føler meg fullstendig tom nå. Tårene har rent og rent. Livet føles meningsløst og neste forsøk ser jeg på som et mareritt. Huff at livet skal være så tøft........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7982474-har-begynnt-%C3%A5-bl%C3%B8o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Uff, nei nei nei! Så trist !!! Hvilken dag er du på nå? Har du evt testet?

Opplevde å få mensen idag jeg, dag 16, men testet negativt på fredag. Og det har vært mange tusen tårer og verden raser sammen noen dager, vet ikke om jeg klarer å tenke på jobb neste uke, trenger tid til egenpleie og bearbeide dette, er som en sorg...

Håper du er gravid allikevel !! Krysser fingre og tær - uff du fortjener å lykkes nå!!!!!!

Føler med deg!

Klem

Huffameg....

Det er så ufattelig vondt når det går slik...

Skjønner godt at fortsettelsen ser tøff ut nå,

men ikke fortvil kjære deg, de fleste må ha flere forsøk...

Dere klarer det nok til slutt!!!!!

Og om ikke lenge klarer du å tenke på nytt forsøk, det tror jeg.

Vi som er i denne prosessen her er sterke.

Bare ta tiden til hjelp.

Trøsteklem fra meg...

Annonse

Neeeeeeeeeeeeeeeeeei uff vennen.. dette var ikke noe hyggelig...

Skulle jo være din tur nå..

Ta tiden til hjelp, får trøst hos din kjære... og vi er her for deg også!!

STOR TRØSTEKLEM FRA MEG... tankene går til deg...

Vett så godt koss du har det, kjære deg! Eg er i noenlunde samme situasjon. Har ikke blødning ennå, men testa neg. i går, 4 dager for tidlig. Klarte ikkje la være, var så kvalm og hadde hodeverk og var naiv optimist, testen lyste mot meg på badet og nesten ropte... "ta meg, du e jo gravid" SÆRLIG!!!!! Negativ te tusen!!! Og etter testen var tatt forsvant kvalmen og hodepinen som dugg for solen og eg satt igjen med ein liten jæ... på skuldera mi som lo rått av meg!!! Og nå har eg som deg ein skikkelig deppe dag. Syns livet er ufattelig urettferdig. (Såg av alle ting en på 67 år på tv i dag som hadde fått tvillinger... hallo? kor e logikken???) Men vi SKAL få det til RLDO, må bare klare å reise oss og mobilisere på nytt. Vi skal gyve løs igjen for noe vi ønsker så inderlig mye!! E ikkje rart vi e i kjelleren, må jo stå i forhold til innsatsen vår, og himmel for en innsats vi gjør...

varme klemmer til deg!!

Takk alle dere nydelige mennesker:o) Er på rugedag 11 om jeg regner med innsettingsdagen. Blør mindre nå, men alle symptomer er også borte. Har hatt veldig ømme pupper, sure oppstøt og kvalme.....

Huff og huff livet er ikke like enkelt alle dager.

Takk nok en gang for at dere er som dere er.

Klem

Annonse

Det kan jo være festeblødning og at du tester neg kan være at det er litt for tidlig.. og symptomene kan du jo få av stikkpillene..

Ikke gi opp helt ennå da vennen... jeg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

alt jeg har for deg...

STOR KLEM

Vet så godt hvordan du har det.. men som alle sier til meg også og du at ikke gi opp. Det for deg kan være for tidlig.. og for meg kan det være at det ene egget har gått sin vei..

Vi holder sammen snuppa.... dette fikser vi!!!!!!!!!!!!!!!!!

KLEM KLEM KLEM

Så tirst å lese at du blør, det er aldri noe kjekt. Men det er som flere skriver ikke nødvendigvis tegn på at alt håp er ute.

Selv blødde jeg i to dager (litt mindre enn ved mens). Dette var rugedag 12 og 13. Jeg testet negativt på dag 11 og positivt dag 13. (Jeg tok en test fordi jeg følte meg kvalmen en morgen og tenkte at "noen blør jo"!) Dag 13 blødde jeg ikke mer.

I mitt tilfelle endte det jo ikke bra, men det har visst ingenting med de små blødningene jeg startet ut med. Da fikk jeg tatt blodprøver og de doblet seg slik de skulle.

Krysser fingrene for at du også har slike begynnelse-småblødninger!!

Klem

Nok en gang takk for alle svar. Tårene triller..... igjen.

Full mens på gang nå så håpet er ikke stort. Har det enda tøffere i dag. Går bare rundt meg selv. Tårene triller og jeg har lyst til å gi opp alt.

Orker ikke tanken på et nytt forsøk nå...... Er helt tom og føler at nå har jeg ikke mer å gi........

Vet at mange har det sånn og de fleste reiser seg igjen. Akkurat nå så er det bare så meningsløst........

Uff og uff så leit!!! Føler sånn med deg, så urettferdig og meningsløst!!! Nå må du gi deg selv lov til å sørge og få all skuffelsen ut. Du reiser deg omsider igjen med nytt mot det vet jeg. En dag SKAL det bli DIN tur også!!!!!

Trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...