Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 æsj blir helt syk jeg! Helt forjævlig dette!
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 uff det var en reportasje om overgrep av små barn og spebarn, en svensk politimann satt å lyttet til opptak av noen som overgrep seg på en liten jente...får helt vondt i magne jeg! Stakkar jenta!
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Jeg begynner å grine. Måtte gå inn i et annet rom.. Om noen hadde gjort noe sånt mot min datter tror jeg virkelig jeg hadde vært i stad til å drepe.. Skulle ønsle de ikke viste hverken lyd eller bilder av sånt på tv. En kan liksom ikke unngå det om man har tven på. Jeg blir så lei meg!
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Klarer ikke sånt lenger, jeg. Før kunne jeg i det minste lese om det eller se noe om det på tv, selv om jeg selvfølgelig syntes at det var helt jævlig. Nå klarer jeg ikke det engang. Orker ikke.
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2007 Ja samme her! sitter med gåsehud og klump i halsen! At noen kan gjøre noe så grusomt kan jeg ikke fatte og begripe!
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Overgripere bør kastreres og stenges inne veeldig lenge! Fysj!!! Jeg blir så sinna!
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Det var helt grusomt å høre på den stakkars lille jenta hyle, huff, fikk helt vondt inni meg.. Det er helt forferdelig at det finnes folk som er i stand til å noe gjøre noe sånt, de skulle vært drept alle sammen! JEG BLIR SÅ SINT!!
Gla-mor Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 Tenk at det finnes mennesker som er så onde! Fikk helt vondt inni meg da jeg hørte barneskrikene, så jeg måtte gå ut! Men det er virkeligheten for mange stakkars barn som blir fratatt sin verdihet og liv...UFF
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Så det ikke, men det er temmelig drøyt å vise noe slik! Ærlig talt. Hvorfor gjør de det?? NRK har ansvar for det de viser mener jeg, og bør ha en god "nyhetsmessig" grunn til å sende lydopptak av barnemishandling. Steike.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 Huff, jeg blir kvalm bare av å lese dette. Har litt for god forestillingsevne. Får også lyst til å slå hodet ned i magen på slike folk.
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #12 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har ikke sett det men blir helt dårlig av tanken. Jeg klarer bare ikke i min villeste fantasi å se for meg barn og ihvertfall ikke babyer som noe seksuelt! Og nå er jeg sikkert skikkelig ufin, men hvilken glede kan en voksen mann ha an en liten baby? Er jo faen ingen hull eller noenting som er store nok til bruk? EKKELT! Treffer jeg noengang en pedofil og får vite at vedkommende er det så veit jeg ikke helt om jeg klarer å styre meg *drepdrep*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå