Gå til innhold

hvorfor en halv dispril om dagen?hva er det godt for...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I Porsgrunn hadde de en studie som gikk på å gi Albyl-E som er blod- fortynnende og et annet preparat (husker ikke hva det het) som skulle virke avslappende på livmoren. Jeg sa ja til å være med i studien, men trakk selvfølgelig feil lapp, og skulle ikke ta disse medikamentene. Ei annen jeg vet om fikk beskjed om å ta Albyl-E på 8. forsøket, og ble da gravid. Men vet ikke utfallet av den studien, det var i sommer de begynte på den. Men siden Dispril også er blodfortynnende har det vel kanskje en innvirkning da. Den øker vel blodforsyningen til livmoren. Tenkte jeg skulle høre om det i morgen da jeg skal på UL før fryseforsøk.

Hei dere,

jeg spurte legen om dette når jeg fikk innsetting. Han sa at for det første var det noe motstridende resultat på slike undersøkelser, men at de likevel ga Albyl-E til de som viste seg å ha litt liten blodgjennomstrømning i livmor.

Dette sjekket de i hvert fall alltid ved innsetting i hgsd. Han hadde et apparat som målte gjennomstrømningen og så lenge det var helt normalt, var det ikke på tale med blodfortynnende.

Annonse

Jeg tror det er lurest å sjekke opp før man begynner på medikamenter for å tynne ut blodet..... For al vi vet kan det jo gjøre vondt verre...?

Så jeg ville ikke gått på noe Dispril-kur sånn uten videre :o)

Har lest litt på en artikkel fra Sverige der det ble forsket på Disprilens gode virkninger ifbm innsetting... Men det er jo som med alt annet, det kan jo gi uønskede bivirkninger. Og legene er tydeligvis uenige......

Jaja ;o)

Hvor ligger du ellers an i løypa, Fruen?? Og er alt bra? :o)

Klem

heia vennen!

Bra og bra.....jeg vet ikke helt,jeg....skal jeg være ærlig!

Er veldig opp og ned i humøret-mannen blir nok gal snart-hehe...

(Eh!jeg å blir gaaaaal,kjip å gå å vente for å komme i gang....)

Jeg gruer meg veldig,og har veldig høye forventninger til dette....sikkert helt vanlig.

Prøver så godt jeg kan å være positiv da ;-)

Skal begynne å ta spray 1.feb.....eggutak i uke 10

Skjønner ikke helt hvorfor eggutaket er så lenge til,men.

vi har ikke vært på før samtale vi,så jeg vet jo ikke noe annet nesten enn det som stod i brevet og det jeg har lest her.bestemte sammen med sykepleieren at vi skulle gå for IVF denne gangen...og jeg er veldig kontrollfrik så det er litt forvirrende å ikke "vite"hva jeg går til,men kanskje like greit he-he....

DU da vennen,hvordan går det med deg??

STOR klem

Heisann sveisann :o)

Ååå begynner du på spray allerede denne uka!! Spennende!! Nå er det din / vår tur altså! Det er ufattelig mye stork i år har jeg hørt ;o)

Jeg går egentlig rundt og er forbanna.......

Er så sint fordi denne garviditeten endte i exu, når det mest sannsynlig kunne vært unngått.....

Den gynekologen min skal jeg lodde ut på basar!! Hvis noen gidder å ta lodd da... ;o) Han er iallefall til salgs!

Arrogante, inkompetente tullebukk.

Når jeg snakker med legene på sykehuset, føler jeg bare mer og mer at min gyn er inkompetent.... De vet tydeligvis mye som gyn ikke visste. Og hadde han visst det, hadde ikke jeg sittet her med enda en ny exu. (oj dette ble sint innlegg hi hi hi ;o))

Jeg skulle forresten ha sittet her som RUGER på dag 3...sukk. Men måtte jo avbryte pga graviditeten (som gikk til hel****)

Vel nok om det!! :o)

Jeg venter bare på at syklusen min skal stabilisere seg/ mensen skal komme igjen..... Håper den ikke klusser seg men dukker opp snart!

Skal ringe St.Olav da, og avtale nytt forsøk.

Kjenner at jeg er klar for å bli prøver igjen :o) Optimismen kommer krypende smått om senn :o) Men det er sikkert 2-3 uker til tanta dukker opp, kjenner jeg henne rett.......

Men som sagt - 2007 SKAL bli et bra år!! Alle muligheter åpne :o)

Stoor klem fra

jøss han høres ikke god ut-du får bytte han ut!!!!

Ja enig med du-2007 er vårt år......

Håper tanta oppfører seg og kommer når hu skal*streng i stemmen*

hihi.....

Ha en super dag!

her er det litt sol og -14gr......skal gå en liten tur etterpå.....godt med frisk luft også ikke minst få luftet tankene....

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...