Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal prøve å legge tassen på eget rom i natt! Litt spent. Han er 6,5 mnd.

Pleier dere å gi nattmaten på det rommet babyen ligger eller ta med inn i stua for eksempel? Gruer meg litt til å stå opp og sitte på en kald stol, vant som jeg er til å bare løfte han over og amme i senga. Hva gjør dere?

Annet jeg bør gjøre for å lykkes med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjøre det på det rommet han skal ligge på slik at han ikke blir utrygg ved at du bare legger han fra deg der inne.. ta kveldsrutinen der inne og vær der litt med ham før du legger ham:)

lykke til:)

Skrevet

Vi har en utslått sovesofa på minsten sitt rom. Jeg satt meg der om natta og hadde et teppe tilgjennelig som jeg la rundt han og meg når jeg satt og ammet. Men det er veldig slitsomt i starten, man er jo sååå trøtt. Veldig fristende og bare ta han med inn i senga si igjen, men...........

Vær konsekvent! Det går bra, bare man kommer inn i det og blir vant med å sitte i mørket og amme. Siden han er 6,5 mnd så er det jo ikke lenge til du kan slutte helt med nattmaten og da slipper du jo å måtte sette deg inn til han.....

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar! Jeg har akkurat lagt han nå og han har sovnet. Virker som det gikk greit. Tok amming der inne + at han sov ettermiddagsduppen der i sted. Håper vi får en positiv effekt på søvnen.

Det med sovesofa der inne var smart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...