Gå til innhold

farlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har prøvd å bli gravid i 1år, men ikke blitt noe av... akkurat flyttet fra samboeren min :'(

og var på byen med venner i går, ble ikke full eller noe... men 2-3drinker ble det da... men skulle jo ha fått mensen på fredag og ikke kommet, tok test i dag... som var positiv!

vil alltids klare å ta vare på både meg selv og den lille alene, men kan det være farlig at jeg drakk i går?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kommer an på hvor langt på vei du er.men vi deler ikke blodomløp med spiren før rundt 5 uke....går nok greit at du drakk i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg drakk meg drita full et par dagar før eg tok testen... Litt dumt, men ingenting å jera me. Tar imot da så komme ut me opne armar uansett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble gravid rett før jula, drakk masse vin da, men jeg er gravid enda....9+3 er jeg..

kansje ikke så lurt å bli gravid når du går fra barnefaren.....men lykke til uansett

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere klarer dere nok utmerket =) kan jo hende det ordner seg nå som det er en liten på vei?

 

lykke til i allefall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så godt det var noen som skreiv det med at vi ikke deler blodomløp før uke 5! har tenkt veldig mye på de vinglassene og de gangene jeg var ute på byen i jula!

Takk, nå lettet en liten stein fra skuldrene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg gikk med min sønn fant jeg det ikke ut før jeg var 3 mnd påvei, og jeg er ung så i den tiden ble det en del alkohol..når jeg fikk positiv test var jeg veldig redd og bekymret for den lille i magen,men alt gikk bra og han er en kjempe frisk og sunn gutt. og jeg drakk en del kan en vell si, 17 åring på nyttår..har ikke peiling på alkohol da vettu.

 

så ta det med ro, det går somregel bra. jeg har venner som har en mor som er alkoholikker og drakk hver dag med alle barna, en av de har problemer med å vokse i lengden, det er det eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...